PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca - na prawde warto - przeczytaj a sie przekonasz [internet]

  • 1. Data: 2004-04-17 11:47:05
    Temat: Praca - na prawde warto - przeczytaj a sie przekonasz [internet]
    Od: "GK-praca" <g...@i...pl>

    Proszę Cię bardzo --- zanim skrytykujesz przeczytaj. Z góry dziękuje.

    Witam serdecznie,

    Wiem, że mnóstwo ludzi nie lubi tego tematu - praca przez Internet - rzekomo
    ściema, bzdury i takie tam!

    Jest tak ponieważ nie wiele osób tak na prawdę wiec o co w tym wszystkim
    chodzi. Nie można tego traktować jako główną swoją prace, czy całodzienne
    zajęcie ale robiąc z tego codzienny krótki i przyjemny obowiązek lub nawet
    hobby można na prawdę zarobić dużo pieniędzy.

    Ja traktuje to poważnie ponieważ wierze, że warto i szczerze każdemu to
    polecam kto chce dorobić sobie pieniędzy w naprawdę BARDZO łatwy sposób.
    Pieniądze jakie możesz zarobić są naprawdę oszałamiające a ich wysokość
    zależy tylko i wyłącznie od Twojego zaangażowania - wystarczy jedynie 30 min
    dziennie, albo nawet mniej - wszystko zależy od Ciebie. Nie potrzebujesz
    przechodzić jakichkolwiek szkoleń, nie musisz wychodzić z domu, jedynie co
    to trzeba troszkę chęci i pomysłu a z pewnością każdemu tego nie brakuje.

    Powiem szczerze - na początku trzeba zainwestować 20 PLN - ale po krótkim
    zastanowieniu, czym jest te 20 PLN wobec codziennych kosztów , pieniądzach
    niejednokrotnie wydanych na niepotrzebne rzeczy no i wreszcie wobec
    inwestycji dzięki której możesz zyskać 10000 razy więcej ( a nawet więcej) -
    zanim powiesz BZDURA i zlekceważysz mojego maila napisz do mnie a ja Ci
    odeśle dokładny opis sprawy.

    Naprawde warto - zaufaj mi. Sam na tym zyskałem już wiele.

    Grzesiek K.

    G...@i...pl

    P.S.

    Nie traktujcie tego jako SPAM. Pewnie tak od razu pomyślałeś, ale może sie
    okazać że po przeczytaniu opisu tej pracy sam się w to zaangażujesz!!
    Wielkie dzięki za uwage.

  • 2. Data: 2004-04-17 11:58:23
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "GK-praca" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    więcej) -
    > zanim powiesz BZDURA i zlekceważysz mojego maila napisz do mnie a ja Ci

    20 zł za radę "rób to co ja"? Faktycznie 20 zł to niewiele, więc wyslij taką
    sume na konto schroniska dla zwierząt na paluchu. Może unikniesz oskarzenia
    o oszustwo.

  • 3. Data: 2004-04-17 12:28:40
    Od: "xyz" <...@w...pl>

> [...]
    > niejednokrotnie wydanych na niepotrzebne rzeczy no i wreszcie wobec
    > inwestycji dzięki której możesz zyskać 10000 razy więcej ( a nawet

    200.000 zl ? :))))

    > zanim powiesz BZDURA i

    Wielka BZDURA !!!

    > Naprawde warto - zaufaj mi.

    a kim TY jestes , ze mam Ci zaufac ?

    > Sam na tym zyskałem już wiele.

    Taaaaaaaa .....juz to widze....
    Pozdr
    G...@i...pl G...@i...pl G...@i...pl
    G...@i...pl G...@i...pl G...@i...pl
    G...@i...pl G...@i...pl G...@i...pl
    G...@i...pl G...@i...pl G...@i...pl
    G...@i...pl G...@i...pl G...@i...pl
    G...@i...pl G...@i...pl G...@i...pl

  • 4. Data: 2004-04-17 12:43:17
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    GK-praca wrote:

    Na drzewo, obsrańcu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 5. Data: 2004-04-17 14:31:10
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    GK-praca wrote:
    > Ja traktuje to poważnie ponieważ wierze, że warto i szczerze każdemu to
    > polecam kto chce dorobić sobie pieniędzy w naprawdę BARDZO łatwy sposób.

    Skończ lepiej te studia na AGH i znajdź normalną pracę, zamiast wciągać
    ludzi w łańcuszki. Plonk warning.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 6. Data: 2004-04-17 16:08:19
    Od: "Tomcio" <t...@s...net>

    > Proszę Cię bardzo --- zanim skrytykujesz przeczytaj. Z góry dziękuje.

    Dobra przeczytalem.... nigdy nie biore prac, w ktorych ktos na samym
    poczatku podal cene.... zazwyczaj tego typu oferty sa trefne, a autor liczy,
    ze ludzie to barany , ktore leca na widok PLZ (chociaz moze ma racje).

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 7. Data: 2004-04-17 20:57:21
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>

    Użytkownik "GK-praca" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Naprawde warto - zaufaj mi. Sam na tym zyskałem już wiele.

    Nie ufam.
    PW

  • 8. Data: 2004-04-17 22:03:09
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GK-praca" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Naprawde warto - zaufaj mi. Sam na tym zyskałem już wiele.

    To zainwestuj w słownik ortograficzny. I w jakiś podręcznik do gramatyki.

    Aga

  • 9. Data: 2004-04-21 15:56:52
    Od: "marek" <m...@b...kom>

    "aga.p" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > To zainwestuj w słownik ortograficzny. I w jakiś podręcznik do gramatyki.

    nie, no NIE jest tak zle! :)))) Facet przeskoczyl juz pierwszy etap
    analfabetyzmu, potrafi poprawnie napisac slowo "ponieważ". Troche sie tylko
    podszkoli ze skladnia jezyka polskiego i juz moze zostac NA PRAWDE
    mistrzem... spamu.
    A sam spam... smieszny. Ze tez mu sie chcialo klepac tyle linijek :)))

    marek