PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na Słowacji

  • 1. Data: 2006-01-20 20:58:29
    Temat: Praca na Słowacji
    Od: "Jerzy Kubina" <j...@g...pl>

  • 2. Data: 2006-01-20 21:05:56
    Temat: Re: Praca na Słowacji
    Od: "Jerzy Kubina" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przepraszam za pusty post :(

    Dostalem prace na Slowacji, duza slowacka firma telekomunikacyjna, praca
    stala i dobrze platna, zapewnione mieszkanie i jakies talony na obiady.
    Wyjazd juz za kilka dni, w zwiazku z tym mam kilka pytan:

    jak wyglada sprawa podatkow ktore beda mi potracac na slowacji, dochodowy itp
    czy bede jeszcze placil podatek w polsce od dochodow uzyskanych za granica?

    na co zwrocic uwage podczas podpisywania umowy o prace?

    jak pracuje sie na Slowacji, chodzi mi o zwyczaje, jakies niepisane zasady,
    itp.

    Jesli ma ktos jakies doswiadczenia to chetnie poczytam.

    Ps. Wiem ze to wariactwo zostawiac dobra prace w Polsce i jechac tam, wiem
    ze gdzie indziej zarabia sie lepiej, ale ja kocham ten kraj i mam cicha
    nadzieje ze osiedle sie tam na stale.

  • 3. Data: 2006-01-20 22:07:35
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Fri, 20 Jan 2006 21:05:56 +0000 (UTC), "Jerzy Kubina" wrote:

> [...]
    >
    >Jesli ma ktos jakies doswiadczenia to chetnie poczytam.
    >
    >Ps. Wiem ze to wariactwo zostawiac dobra prace w Polsce i jechac tam, wiem

    Cau,
    já nie vím aký daň budeš musieť platiť, ale vím jedno pravidlo - chráň
    svojho psa!
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,35116,wid,8159828,wiadom
    osc.html

    >ale ja kocham ten kraj

    ako ja ;-)

    --
    ahoj
    Bremse

  • 4. Data: 2006-01-21 09:30:50
    Od: "Siwy" <s...@o...pl>

    | Ps. Wiem ze to wariactwo zostawiac dobra prace w Polsce i jechac tam, wiem
    | ze gdzie indziej zarabia sie lepiej, ale ja kocham ten kraj i mam cicha
    | nadzieje ze osiedle sie tam na stale.

    Zazdroszczę. Gdyby miał okazję to z pewnością zrobiłbym to samo. To przecudny kraj,
    ma jakiś taki klimat, którego nigdzie indziej nie widziałem/czułem. No i te góry
    dookoła... :) echhh.

    Powodzenia życzę!
    Pozdrawiam z Gdańska - Siwy