PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na Cyprze, Anglii , Włochy › Re: Praca na Cyprze, Anglii , Włochy
    From: "Mr V" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na Cyprze, Anglii , Włochy
    Date: Sat, 25 Dec 2004 23:59:56 +0100

    Użytkownik "Izabela Babecka" napisała w wiadomości
    > Jeśli ktoś z was wiedziałby cos na ten temat , lub orientował sie jak
    można
    > załatwić taka pracę i gdzie sie zgłosić dajcie znać.

    Mozesz poszukac na
    http://www2.jobs.pl/jobs.nsf/basicdocumentsnew/praca
    zagranica
    kolega znalazl tak prace w Anglii w zawodzie, pozatym jezeli moge, to na
    wyjazd do Anglii doradzam nauczyc sie jezyka, z tego co mi mowia znajomi
    powracajacy i wyjezdzajacy, to jest podstawa. Odkad otworzyli granice na
    wyspy, panuje troche wieksza konkurencja i ciezko sie zalapac bez znajomosci
    jezyka (nie mowie ze to nie mozliwe, ale jezeli przyjdzie ci zyc pare
    tygodni bez pracy tam to nerwy mozna stracic)