PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca magisterska, hakerzy, badania - Pomozcie !!!!

  • 1. Data: 2003-08-11 12:18:20
    Temat: Praca magisterska, hakerzy, badania - Pomozcie !!!!
    Od: "Lukasz Spychalski - Politechnika Lodzka" <s...@W...onet.pl>

    Drodzy Internauci,

    Jesli pracujecie gdziekolwiek, mozecie mi pomoc, robie badania do pracy
    magisterskiej.

    Jestem studentem V roku, Politechniki Lodzkiej, wydzialu Organizacji i
    Zarzadzania. W chwili obecnej pisze prace magisterska poswiecona
    tematyce "Ryzyka przestepczosci komputerowej z wykorzystaniem Internetu a
    ochronie ubezpieczeniowej". W pracy tej podejmuje m.in. probe weryfikacji
    nastepujacej tezy:

    Poziom rozwoju technologii informacyjnej wywoluje zapotrzebowanie na produkty
    ubezpieczeniowe chroniace przed ryzykiem przestepczosci komputerowej z
    wykorzystaniem Internetu.

    Zadanie to stawia mnie przed problemem, jakim jest pomiar poziomu rozwoju
    technologii informacyjnej oraz jej wplyw na dzialalnosc gospodarcza. Dlatego
    tez zwracam sie do Was z prosba o wypelnienie krotkiej ankiety . Zajmie Wam to
    okolo 3 min (ankieta ma 16 pytan, na 12 odpowiadacie Tak/Nie).

    Wyniki ankiety zostana wykorzystane wylacznie na potrzeby pisanej przeze mnie
    pracy. Podane informacje pozostana w pelni anonimowe. Zostana podane wylacznie
    w formie zebranych statystyk

    Ankieta znajduje sie pod adresem WWW.CYBERINSURANCE.PRV.PL

    Bardzo licze na Wasza pomoc
    Pozdrawiam i z gory wszystkim dziekuje
    Lukasz Spychalski

    WWW.CYBERINSURANCE.PRV.PL