PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca? Czy w ogóle jest? › Praca? Czy w ogóle jest?
  • Data: 2003-12-11 18:56:51
    Temat: Praca? Czy w ogóle jest?
    Od: "Agnieszka Rusak" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w
    Warszawie. W trakcie studiów miałam okazję zdobywać ogólne wykształcenie w
    dziedzinie zarządzania i marketingu. Studia ukończyłam z oceną bardzo dobrą.
    Należę do osób, które łatwo nawiązują kontakty i dlatego lubię pracować w
    zespole. Jako osoba młoda i ambitna jestem zainteresowana pracą w firmie,
    która stosuje nowoczesne metody zarządzania i szkolenia pracowników. Potrafię
    zaangażować się i poświęcić na rzecz firmy, w której pracuję, pod warunkiem,
    że zostanie mi dana taka szansa, aby to udowodnić.I nikt nie chce mi dać
    takiej szansy. Dlaczego? Zobaczcie moje CV na www.agga.wizytowka.pl i
    powiedzcie czy naprawdę nie ma sznas?