PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca + Ciaza + Brak umowy o prace a jednak praca stala ? BARDZO WAZNE DLA MNIE › Praca + Ciaza + Brak umowy o prace a jednak praca stala ? BARDZO WAZNE DLA MNIE
  • Data: 2002-01-30 19:59:31
    Temat: Praca + Ciaza + Brak umowy o prace a jednak praca stala ? BARDZO WAZNE DLA MNIE
    Od: "Piotr" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sprawa jest dosc ciezka a mianowicie pracodawca, o ktorego pracuje moja
    chyba sie chce zabezpieczyc przed ciaza mojej zony
    ( a zona wlasnie zaszla w ciaze i konczy sie juz 3 miesiac )
    i jakos nie daje jej umowy, dlaczego nie wiadomo :)
    Powiem wiecej, zona pracuje u niego 1.5 roku, w momencie zatrudnienia nie
    bylismy jeszcze nawet malzenstwem i o slubie jeszcze tez nikt nie wiedzial,
    wobec tego ewentualne podejzenia o ciaze raczej tutaj odpadaja.
    Niestety ciezko jest poprosic o umowe, ktora sie juz chyba nalezy,
    bo nie wiadomo co on tak wlasciwie moze zrobic w takiej sytuacji.
    Zona nie pracuje na czarno, ma placone ZUS-y i podatki.

    Nie wiem co poczac w takiej sytuacji, czy praca u pracodawcy przez 1.5 roku
    ( bez umowy ) moze byc traktowana jako umowa na czas nieokreslony czy raczej
    niebardzo ?
    Czy jak sie pracodawca dowie o ciazy mojej zony i bedzie chcial podsunac jej
    jakies papiery
    typu umowa na okreslony czas, to ma je podpisywac czy nie ?
    Czy mamy jakies szanse z tego wyjsc ?
    Problem w tym, ze z tym czlowiekiem nie da sie pogadac, a zona poki co,
    to nie moze zmienic pracy bo i tak jej nikt teraz nie zatrudni (male
    miasto).
    Po ciazy zmieni prace, bo sie wyprowadza z tego malego miasteczka.

    Z gory wielkie dzieki.

    Piotr