PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Pozycjonowanie stron www - praca zdalna"

  • 11. Data: 2003-08-15 16:59:25
    Temat: Re: "Pozycjonowanie stron www - praca zdalna"
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > Nie sądzicie, ze to niezbyt etyczne zajecie? W końcu jego celem jest
    > oszukanie niczego nie spodziewajacego sie uzytkownika wyszukiwarki, który
    ma
    > prawo oczekiwac, ze ranking jest prawdziwy a nie nadmuchany przez róznych
    > amatorów łatwej gotówki.

    moment moment. Pozycjonując stronę nie oszukujesz Internauty tylko
    wskazujesz mu właściwą stronę. Tak naprawde tylko Google (+netsprint) wskażą
    Ci najbardziej wartościowe strony u góry, reszta wyszukiwarek zrobi to "jak
    leci" bez weryfikacji czy dana treść (wskazywana chociażby przez metatagi)
    rzeczywiście sięna stronie znajduje.

    Tomek

  • 12. Data: 2003-08-15 18:12:14
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wskażą
    > Ci najbardziej wartościowe strony u góry, reszta wyszukiwarek zrobi to

    A pozycjonowanie polega na tym, ze u góry zamiast "najbardziej wartosciowych
    stron" są te "właściwe" czyli najlepiej opłacone u gostków zyjacych z tego
    procederu. Wiec naciąganie internauty jest ewidentne, on nie szuka stron
    sztucznie tylko naturalnie najlepszych. W istocie rzeczy takie
    pozycjonowanie niewiele różni sie od spamu..

  • 13. Data: 2003-08-15 20:43:11
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> wrote in message
    > duzym
    > zakreslonych
    >
    > to co mówisz jest nierealne. Wystarczy że google zmieni warunki rangowania
    > stron i .... ZONK! W tym momencie masz zerowy wpływ na to co się dzieje na
    > listach wyników. Chyba że jesteś właścicielem wyszukiwarki :)

    Ale automat daje Ci mozliwosc szybkiej reakcji.

    kania

  • 14. Data: 2003-08-15 22:26:39
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > sztucznie tylko naturalnie najlepszych. W istocie rzeczy takie
    > pozycjonowanie niewiele różni sie od spamu..

    czy reklamę też uważasz za spam?

    Prowadzę stronę o jednym z modeli znanego producenta samochodów. I powiem
    wprost - moja strona jest najlepszą stroną o tym modelu w Polsce. Czy to
    znaczy że mam zaniechać promowania jej, wyciągania w rankingach w górę?

    Tomek

  • 15. Data: 2003-08-15 22:32:27
    Od: w <n...@d...sie>

    kiedyś czytałem że google zablokowało adresy IP z pewnego zakresu
    odcinając wielu użytkowników,dlatego że ktoś "pozycjonował"

    więc myślę że szukanie ludzi do pozycjonowania to po prostu szukanie IP
    które nie "spalone"

  • 16. Data: 2003-08-15 22:45:09
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > odcinając wielu użytkowników,dlatego że ktoś "pozycjonował"
    >
    > więc myślę że szukanie ludzi do pozycjonowania to po prostu szukanie IP

    fakty fakty. Możesz podać źródło? Bo to dośc niewiarygodne.

    Tomek

  • 17. Data: 2003-08-16 10:37:23
    Od: w <n...@d...sie>

    nie pamiętam dokładnie gdzie to jest, podawał to serwis http://www.x86.pl

  • 18. Data: 2003-08-17 01:10:25
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Prowadzę stronę o jednym z modeli znanego producenta samochodów. I powiem
    > wprost - moja strona jest najlepszą stroną o tym modelu w Polsce. Czy to
    > znaczy że mam zaniechać promowania jej, wyciągania w rankingach w górę?

    Tak. Dajesz zarobić darmozjadom robiąc jednocześnie wodę z mózgu
    internautom. Wiesz, to tak jakbyś doszedł do wniosku, ze załatwisz coś na
    swoją korzysc za łapówke. Działa dopóki nie znajdze się ktoś, kto da wiecej.

  • 19. Data: 2003-08-17 03:23:00
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internautom. Wiesz, to tak jakbyś doszedł do wniosku, ze załatwisz coś na
    > swoją korzysc za łapówke. Działa dopóki nie znajdze się ktoś, kto da

    Tak. Wszyscy, którzy pozycjonują strony pójdą do piekła w którym będą robić
    laskę biskupowi P. z Poznania. Biskup oczywiście będzie w niebie.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 20. Data: 2003-08-17 19:04:37
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > internautom. Wiesz, to tak jakbyś doszedł do wniosku, ze załatwisz coś na
    > swoją korzysc za łapówke. Działa dopóki nie znajdze się ktoś, kto da

    obrażasz mnie nazywając darmozjadem gdyż sam ją winduję w góre.

    z mojej strony dla Twojej osoby EOT