PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poziom zarobków - jaki?

  • 11. Data: 2007-09-13 20:24:19
    Temat: Re: Poziom zarobków - jaki?
    Od: "kłoda" <w...@w...pl>

    > Ja na twoim miejscu bym krzyknal nie mniej jak 3tys netto.
    > Ale wszystko zalezy od ciebie. jezeli dla ciebie 2,5k netto to duzo i bys
    > sam nie narzekal i plakal to powiedz 2,5
    > wiekrza szansa ze cie wezma. :)

    Dzieki za merytoryczna odp. Pozostane jednak przy 3k jako min.:)

    pozdr.,
    kloda

  • 12. Data: 2007-09-14 19:25:40
    Od: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>

    > Wg mnie to ma byc to drugie+pierwsze. Konfiguracja i nie raz wyjazd w celu
    > instalacji.

    Wyjazdy pewnie rzadkie i okazjonalne.

    > Wiec jaka to pensja/hierarchia?:)

    Zależy co robi twój bezpośredni przełożony. Niżej uzyskałeś w miarę rozsądne
    odpowiedzi. Zacząłbym na twoim miejscu negocjacji od 3,5 kzł netto i liczył
    na dostanie więcej niż 2,5, które ci proponują..

    --
    Vlad The Ripper
    o...@p...wp.pl

  • 13. Data: 2007-09-15 21:29:47
    Od: "Tomi" <w...@w...pl>

> [...]
    liczył
    > na dostanie więcej niż 2,5, które ci proponują..

    thx za odp. Tak zrobie.

    pozdr.

  • 14. Data: 2007-09-17 09:17:12
    Od: tom <p...@o...pl>

    > Dzieki za merytoryczna odp. Pozostane jednak przy 3k jako min.:)

    Myle ze z rocznym doswiadczeniem te 3k netto to calkiem niezla kasa. Dla
    mnie osobiscie poza kasa licza sie takze inne rzeczy: warunki pracy,
    szkolenia, rozwoj, prestiz firmy, odleglosco od domu/dojazd/, itd.