PracaGrupypl.praca.dyskusje › Potrzebujęzaświadczzenie pracy z firmy, którazbankrutowała

  • 1. Data: 2009-02-23 18:07:25
    Temat: Potrzebujęzaświadczzenie pracy z firmy, którazbankrutowała
    Od: b...@w...pl

    Witam

    Od 1998 do 1999 pracowałem na umowę zlecenie w jednej firmie. Z tego co się
    teraz dowiedziałem firma zbankrutowała w 2002. Jest jakiś sposób, żeby zdobyć
    zaświadczenie pracy?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-23 19:26:01
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Od 1998 do 1999 pracowałem na umowę zlecenie w jednej firmie. Z tego co się
    > teraz dowiedziałem firma zbankrutowała w 2002. Jest jakiś sposób, żeby zdobyć
    > zaświadczenie pracy?

    Wykonywałeś zlecenie a nie pracę :)
    czyli inaczej mówiąc - kłania się kodeks cywilny a nie kodeks pracy,
    czyli coś takiego jak "zaświadczenie pracy" istniec po prostu nie może.
    Jedyne co możesz znaleźć w swoich archiwach domowych, to umowa na mocy
    której to zlecenie wykonywałeś