PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukujemy Sprzedawców/Partnerów Handlowych

  • 1. Data: 2005-05-09 10:30:56
    Temat: Poszukujemy Sprzedawców/Partnerów Handlowych
    Od: "Sumer Software" <i...@s...pl>

    Poszukujemy Sprzedawców/Partnerów Handlowych, którzy oferowaliby klientom nasze
    usługi dzierżawy internetowych systemów wspomagających zarządzanie.
    Szczegóły w dziale Program Partnerski na stronie http://www.sumer.pl

  • 2. Data: 2005-05-09 10:50:51
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-09, Sumer Software <i...@s...pl> wrote:
    > Poszukujemy Sprzedawców/Partnerów Handlowych, którzy oferowaliby klientom nasze
    > usługi dzierżawy internetowych systemów wspomagających zarządzanie.
    > Szczegóły w dziale Program Partnerski na stronie http://www.sumer.pl
    To może by tak jeszcze ogłoszenie na właściwą grupę? pl.praca.oferowana.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    sklepowa: a 18 latek mamy?
    Anetek: a mamy, mamy, nawet 30...

  • 3. Data: 2005-05-09 11:15:01
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Artur R. Czechowski napisał(a):

    > To może by tak jeszcze ogłoszenie na właściwą grupę? pl.praca.oferowana.

    Chcesz, żeby takie coś przeszło? :]

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 4. Data: 2005-05-09 11:34:21
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-09, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:
    > Chcesz, żeby takie coś przeszło? :]
    Nie :) Ale zwróciłem uwagę, pokazałem, jakiego mam długiego, zarzuciłem
    na ramię i wracam do pracy ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. FUT poster.
    --
    - You can take my soul but not my lack of enthusiasm.
    /Wally, "Dilbert" 2004.11.23/

  • 5. Data: 2005-05-09 11:36:18
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wojciech Bańcer [Mon, 9 May 2005 13:15:01 +0200]:

    > Chcesz, żeby takie coś przeszło? :]

    Przeciez nie przejdzie. I o to chodzi ;)

    Kira