PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuję pracowników i ...

  • 21. Data: 2005-01-24 20:19:04
    Temat: Re: Poszukuję pracowników i ...
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 24.01.2005 m...@s...pl <m...@s...pl> napisał/a:

    > no jakby nie patrzyć,
    > wydaje się nieskomplikowany (w końcu polskie znaki to nie taki nowy temat)?
    Jużem się kiedyś-tam oferował z poprawieniem skryptu moderatorskiego.
    Ale pozostało to bez echa. Jakby byla potrzeba, to moge na to zerknąć.
    Tylko poprosze potem o referencje ;D

    *zdech*
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    jeśli jedynym narzędziem, którym umiesz się posługiwać jest młotek,

  • 22. Data: 2005-01-24 20:24:16
    Od: Adam <k...@p...gf>

    Pe.Ka napisał(a):
    > From: [Adam] - 2005-01-24 20:04:

    > To też znak czasów. Pracownik musi być gotów na natychmiastową zmianę
    > zamieszkania jeśli zależy mu na awansie zawodowym.

    wiesz jedno zycie nie starcza mi na wszytsko i szukam srodkow... nie
    bede meczyl rodziny ze latala za mna.

  • 23. Data: 2005-01-24 20:35:42
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

    Niejaki: Użytkownik w przypływie wściekłości i rozpaczy napisał:

    > W GW też zleciłem, jednak jedno medium to dziś za mało aby znaleźć
    > naprawdę dobrych specjalistów.

    No bo ci dobrzy raczej GW nie czytują, bo ich pracodawca próbuje utrzymać
    przy sobie,
    aczkolwiek spróbuwać nie zaszkodzi.

    Pozdrawiam i życzę dobrego pracownika.

  • 24. Data: 2005-01-24 21:10:24
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 24 Jan 2005 20:00:20 +0100, użyszkodnik Adam <k...@p...gf>
    napisał:

    > mi sie wydaje ze ... ;)
    > ludzie lubia stabilizacje i chca miec duza podstawe

    a ja uważam że praca na etat to wzajemne oszukiwania się, wole
    dostawać za wykonaną robote, same pieniądze mnie pilnują żebym
    pracował

    --
    futszaK
    601061867

  • 25. Data: 2005-01-25 00:36:36
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    m...@s...pl napisał(a):

    > sugerowałe że "coś jest nie tak", choć jak widzę to i nie wina moderatora.
    > Jednak w końcu ktoś się powinien jednak wziąć za poprawę tej sytuacji - nie
    > ma jakiegoś programisty, który rozwiązał by ten problem, no jakby nie patrzyć,
    > wydaje się nieskomplikowany (w końcu polskie znaki to nie taki nowy temat)?

    Skomplikowane to nie jest i (co jest gorsze) dopiero niedawno to w onecie
    popsuli. Wcześniej posty przychodzące z niusów były dobrze kodowane.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 26. Data: 2005-01-25 01:35:25
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Pawel Kender Maczewski napisał(a):

    > Jużem się kiedyś-tam oferował z poprawieniem skryptu moderatorskiego.

    Mnie to chyba wtedy jeszcze nie było na grupie. :)
    Ale szczerze, to wolałbym w tym wypadku, żeby onet poprawił to co
    zepsuł, niż żebym musiał dostosowywać ciągle skrypt do kaprysów
    pojedynczego serwisu. Choć jeżeli onet nie zareaguje na moje
    zgłoszenie, to pewnie sam dorobię odpowiednią funkcję...

    > Ale pozostało to bez echa. Jakby byla potrzeba, to moge na to zerknąć.

    Żeby problem był trywialny, to sam bym się za to wziął. :)
    Skrypt jest w perlu, więc dość łatwo to zmodyfikować.
    Ale to co prezentują sobą czasem ogłoszenia, to zakres kodowań
    ISO-1/ISO-13, poprzez encje HTML (&#kod;) i UTF-8, aż po najgorszy
    rodzaj, to znaczy zadeklarowane jedno, a zakodowane co innego
    zgodnie z zasadą "domyśl się człowieku w jakim piszę narzeczu".
    W tym ostatnim celuje szczególnie google. Dodajemy do tego
    jeszcze często stosowane kodowanie 7-bit, tzn. QP albo base64
    i się robi całkiem spory materiał do analizy...

    > Tylko poprosze potem o referencje ;D

    I 4 cyfrową wypłatę? ;)

  • 27. Data: 2005-01-25 07:01:56
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    <m...@s...pl> wrote in message

    > No i tego też nie wiedziałem, ale już wpisuję Twój email w swoją książkę.

    Moze takze ten link...
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo

    --
    ---

  • 28. Data: 2005-01-25 14:26:12
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 24 Jan 2005 20:20:27 +0100, m...@s...pl zakodował:

    >Mogę Cię zapewnić, że ogłoszenie skierowane na grupe pl.praca.oferowana (w
    >kilku postaciach) jest i było zgodne z tym co napisałe?.

    A, to przepraszam. Ale jak pisałem onet nieprawidłowo koduje temat.

    >Pozwolę sobie na koniec o pewn? sugestję - przydałoby się nam ogólnie mniej
    >agresji ...

    Od razu agresji - wystarczy, że człowiek będzie bezpośredni, a już
    odbierane jest to jak agresja ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 29. Data: 2005-01-25 19:55:22
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-25, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:
    > Żeby problem był trywialny, to sam bym się za to wziął. :)
    No nic, wygląda na to, że autor powinien się zabrać do roboty... :)
    Szczegóły na priva.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    UPeeSy strzelają, Admin baty znosi
    /z pamiętnika administratora/

  • 30. Data: 2005-01-26 09:18:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Artur R. Czechowski <a...@h...pl> wrote:

    > No nic, wygląda na to, że autor powinien się zabrać do roboty... :)

    Nie to, żeby autor nie był proszony o pomoc kilka miesięcy temu... :)

    --
    Przemysław Maciuszko