PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuję pracowników i ...

  • 1. Data: 2005-01-24 18:05:38
    Temat: Poszukuję pracowników i ...
    Od: "Marcin" <m...@s...pl>

    Od dwóch tygodni szukam po internecie kandydatów do pracy w swojej firmie
    i ... no właśnie nic - kicha.
    Porozsyłałem swoje ogłoszenia po różnych portalach ogłoszeniowych, ktorych jak
    się okazuje nikt chyba nie czyta. Czy już nie mamy bezrobocia w Polsce?

    Abstrachując od tego, ktoś mógłby się zapytać dlaczego tam rozsyłałem a nie na
    bardziej poczytne grupy - otóż dlatego, że siedem razy wysyłałem na grupę
    (pl.praca.oferowana) swoje ogłoszenia i ani razu moderator ich nie
    opublikował, mimo iż spełniają etykietę w 100%.

    Nie chce mi się walczyć z moderatorami, urzędnikami czy politykami - wolę
    walczyć z tzw. "bezrobociem" (w przeciwienstwie co do niektórych :-) , w
    związku z tym pozwolicie, że skorzystam z tej grupy i mimo wszystko zaproszę
    chętnych do składania swoich ofert.

    Obecnie poszukuję do pracy w Warszawskim biurze:
    1. Handlowców z branży IT (Zaawansowany Software Biznesowy klasy CRM/SC/ERP)
    2. Analityków Biznesowych
    Wymagane doświadczenie i skuteczność.

    Chętnych zapraszam do składania swoich CV, ze zdjęciem na adres:
    p...@s...com

    Dzięki i pozdrawiam, Marcin

  • 2. Data: 2005-01-24 18:14:14
    Temat: Re: Poszukuję pracowników i ...
    Od: Adam <k...@p...gf>

    > Obecnie poszukuję do pracy w Warszawskim biurze:
    > 1. Handlowców z branży IT (Zaawansowany Software Biznesowy klasy CRM/SC/ERP)
    > 2. Analityków Biznesowych
    :)

    > Wymagane doświadczenie
    =>6500
    i skuteczność.
    =>8600

    a za jaka stawke wymagasz ;)

  • 3. Data: 2005-01-24 18:28:27
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 24 Jan 2005 19:14:14 +0100, użyszkodnik Adam <k...@p...gf>
    napisał:

    > :)
    > =>6500
    > i skuteczność.
    > =>8600
    >
    > a za jaka stawke wymagasz ;)

    mi się osobiście wydaje że uczciwiej jest zrobić stawke procentową od
    sprzedaży (handlowiec), a na analizie byznesowej to ja nie follow :(

    --
    futszaK
    601061867

  • 4. Data: 2005-01-24 18:32:16
    Od: m...@s...pl

    > =>6500

    jeżeli jest ono naprawdę tyle warte, to bardzo chętnie

    >  i skuteczność.
    > =>8600

    jak wyżej

    Opiszę to konkretniej:
    Układ jest prosty i ogólnie mówiąc uczciwy.
    Średnie realizowane przez firmę kontrakty to poziom ok. 50-100 tys. zł -
    (poziom sprzedaży rozwiązań najczęściej realizowany jest dla średnich firm, w
    przypadku większych wynosi on na poziomie 200-500 tys.). To jest wartość
    kontraktu netto, tzn. kwota jaką klient płaci. Z tej kwoty na działalność
    handlową przeznaczamy dokładnie 10% (licząc od obrotu) - są to bezpośrednie
    wynagrodzenia Handlowca/ów uczestniczących w kontrakcie. Ta kwota na życzenie
    pracownika może zostać wypłacana jednorazowo w formie prowizji po sprzedaży
    kontraktu lub część rezerwowana na wypłaty miesięczne zgodne ze statusem
    zatrudnienia (np. 8600 miesiecznie i reszta prowizja). Przez okres próbny
    oczywiście finansujemy pracowników "w ciemno" tytułem wynagrodzenia, ale po
    usykaniu pierwszego kontraktu idzie już z górki.
    W przypadku Analityków sytuacja jest podobna, z tym że oferujemy 20%, ale nie
    od całości kontraktu tylko od wartości usług (wdrozeniowych -mniej wiecej
    połaowa wartości całego kontraktu), oraz gwarantowaną stałą pensję na poziomie
    odpowiadającym jakości usług (a w tym pomaga doświadczenie).

    Reasumując - jeśli uważasz, że będziesz w stanie uzyskac jako Handlowiec
    miesięczny obrót na poziomie 86 000 zł, a to nie jest duża suma, to zapraszam.

  • 5. Data: 2005-01-24 18:33:15
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "Marcin" <m...@s...pl> wrote in message
> [...]
    jak
    > się okazuje nikt chyba nie czyta. Czy już nie mamy bezrobocia w Polsce?

    Abstra, czy nie abstra, ale może to błędy ich zniechęciły...

    > ...opublikował, mimo iż spełniają etykietę w 100%...

    ...lub nie odróżnianie netykiety od etykiety?
    ;-)
    T.

  • 6. Data: 2005-01-24 18:45:34
    Od: m...@s...pl

    > mi się osobiście wydaje że uczciwiej jest zrobić stawke procentową od
    > sprzedaży (handlowiec), a na analizie byznesowej to ja nie follow :(

    Z mojego doświadczenia wynika, że napewno handlowcy muszą być na prowiji (+
    jakaś podstawa oczywiscie), ale nie rozumiem dlaczego pozostali uczestnicy
    projektów według ciebie nie mogą korzystać również z tego przywileju?

    No ale ja nikogo nie przymuszam, aby brał prowizję. Tak jak już wspomniałem -
    jeżeli uważasz, że twoje usługi są warte płacenia przeze mnie 8600 miesięcznie
    (i to bez dodtakowej prowizji :-) ), to bardzo chętnie.

  • 7. Data: 2005-01-24 18:55:26
    Od: m...@s...pl

    > Abstra, czy nie abstra, ale może to błędy ich zniechęciły...

    > ...lub nie odróżnianie netykiety od etykiety?
    > ;-)
    > T.

    Ha, ha - być może (przyp: slang), ale problem jest chyba gdzie indziej - zwróć
    uwagę na odstępy czasowe i ilość ogłoszeń zatwierdzanych pomiedzy tymi
    odstępami.
    Weźmy przykład: 17 stycznia moderator zakończył swoje publikacje o godz.
    21.11. Tego dnia zatwierdził gdzieś ok. 30 postów. Następne posty są dopiero
    zatwierdzane 20 stycznia (3 dni) i znowu jest ich garstka.
    Nie sądzę aby w ciągu tych 3 dni odstępu, tylko kilkunastu pracodawców z całej
    polski szukało pracowników dla swoich firm.

    Być może się mylę, ale ...

  • 8. Data: 2005-01-24 18:57:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 24 Jan 2005 19:05:38 +0100, "Marcin" <m...@s...pl>
    zakodował:

> [...]
    >2. Analityków Biznesowych
    >Wymagane do?wiadczenie i skuteczno?ć.
    >
    >Chętnych zapraszam do składania swoich CV, ze zdjęciem na adres:

    Wymagania, których widać że nie spełnia
    (http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ):
    4. w treści musi znajdować się dokładny opis stanowiska pracy, a
    także wymagań i propozycji pracodawcy odnośnie danego stanowiska pracy
    5. w treści musi być określona forma zatrudnienia (np. umowa o pracę,
    umowa o dzieło)
    6. w treści musi znajdować się nazwa firmy i kontakt do pracodawcy
    (koniecznie email, ewentualnie adres pocztowy, telefon)
    7. w jednym artykule może znajdować się TYLKO jedna oferta pracy
    11. ogłoszenie z daną ofertą pracy może zostać wysłane ponownie nie
    wcześniej niż po 2 tygodniach od ostatniej publikacji na grupie

    I jeszcze twierdzisz, że:
    >bardziej poczytne grupy - otóż dlatego, że siedem razy wysyłałem na grupę
    >(pl.praca.oferowana) swoje ogłoszenia i ani razu moderator ich nie
    >opublikował, mimo iż spełniają etykietę w 100%.

    Śmiem twierdzić, że nie przeczytałeś nawet wymagań.

    Jakoś nie chciałbym pracować ani u Ciebie, ale nawet z Tobą. A szkoda,
    bo to "moja" branża.

    Obstawiam też, że kodowanie było nieciekawe, bo niusy.onet.pl nie za
    dobrze sobie radzą - o czy moderator pisał

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 9. Data: 2005-01-24 19:00:20
    Od: Adam <k...@p...gf>

    > mi się osobiście wydaje że uczciwiej jest zrobić stawke procentową od
    > sprzedaży (handlowiec), a na analizie byznesowej to ja nie follow :(

    mi sie wydaje ze ... ;)
    ludzie lubia stabilizacje i chca miec duza podstawe

  • 10. Data: 2005-01-24 19:04:43
    Od: Adam <k...@p...gf>

    m...@s...pl napisał(a):

> [...]
    > miesięczny obrót na poziomie 86 000 zł, a to nie jest duża suma, to zapraszam.

    niezle :)

    kurcze ze tez nie ma mnie tam gdzie .... ech

    w kazdym razie proponuje w GW ogloszenie bedzie cv pewnie wiecej i koszt
    ogloszenie sie zwroci migiem, pozdro i tak trzymac ... widac ze nadal
    wykwalifikowani pracownicy to promil