PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwany dystrybutor.

  • 1. Data: 2008-01-23 20:16:20
    Temat: Poszukiwany dystrybutor.
    Od: k...@g...com

    Poszukiwany pracownik do dystrybucji poczty e-mail.
    Jeśli posiadasz komputer i minimalne umiejętności
    obsługi internetu, to pomożemy Tobie zarobić.
    Przy odrobinie zaangażowania, nawet
    kilka tysięcy miesięcznie! Brzmi nieprawdopodobnie,
    a jednak! Dowiedz się więcej, to nic nie kosztuje k...@g...com

  • 2. Data: 2008-01-24 01:44:22
    Temat: Re: Poszukiwany dystrybutor.
    Od: camel{OT} <t...@m...pl>

    On 2008-01-23 21:16:20 +0100, k...@g...com said:

> [...]
    > obsługi internetu, to pomożemy Tobie zarobić.
    > Przy odrobinie zaangażowania, nawet
    > kilka tysięcy miesięcznie! Brzmi nieprawdopodobnie,

    Proszę autora posta o napisanie mi, jak wielu idiotów złapało się na
    tak prymitywną wędeczkę? Pomoże mi to podjąć decyzję o dokładnym
    terminie emigracji.

    dziękuję

    camel[OT]

  • 3. Data: 2008-01-24 02:15:06
    Od: sz <s...@b...no>

    camel{OT} wrote:

    > Proszę autora posta o napisanie mi, jak wielu idiotów złapało się na tak
    > prymitywną wędeczkę? Pomoże mi to podjąć decyzję o dokładnym terminie
    > emigracji.

    a mi sie to skojarzylo z chakierem, zwlaszcza z odcinkiem o serwerach
    gaga-dudu ;-)

    przeciez w firmach sa potrzebni tacy pracownicy, moze to byc qmail albo
    postfix, ale ktos musi wykonywac te brudna robote :-D