PracaGrupypl.praca.dyskusje › 30 dniowy okres wypowiedzenia - czy to legalne ?

  • 1. Data: 2008-01-23 11:23:32
    Temat: 30 dniowy okres wypowiedzenia - czy to legalne ?
    Od: d...@g...com

    Chciałem zapytać jak wygląda sprawa 30 dniowego okresu wypowiedzenia w
    umowie na czas określony dłuższy niż 3 miesiące ?

    - czy taki zapis jest w ogóle legalny ?

    - jeśli TAK - to czy traktuje się to jako 30 dni ? jako 5 tygodni ?
    czy jako 1 miesiąc ? ze skutkiem na ostatni dzień ?

    - a jeśli nie to czy domyślnie jest to rozsądzane zgodnie z uznaniem
    pracownika czy pracodawcy ? co jeśli pracownik chce się zwolnić się
    wcześniej i podważając ten zapis chce rozwiązania z 14 dniowym
    okresem ?

    Liczę na pomoc

  • 2. Data: 2008-01-23 12:00:26
    Temat: Re: 30 dniowy okres wypowiedzenia - czy to legalne ?
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    d...@g...com wrote:

    > Chciałem zapytać jak wygląda sprawa 30 dniowego okresu wypowiedzenia w
    > umowie na czas określony dłuższy niż 3 miesiące ?
    >
    > - czy taki zapis jest w ogóle legalny ?

    http://www.praca.info/kodeks-pracy.mspx?d=d2-stosune
    k-pracy/r2-umowa-o-prace/o3-rozwiazanie-umowy-o-prac
    e-za-wypowiedzeniem&ak=kodeks