PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1500 brutto ile to jest Netto ?

  • 1. Data: 2004-08-10 09:22:29
    Temat: 1500 brutto ile to jest Netto ?
    Od: "Jerzman" <j...@a...net.pl>

    Hej mam pytanko
    Zona dostala podwyzszke na 1500 brutto :) mozecie mi powiedziec ile to jest
    netto ?
    Ile procent trzeba odjac ?
    Dzieki za pomoc
    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2004-08-10 09:26:48
    Temat: Re: 1500 brutto ile to jest Netto ?
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    jesli sie nie myle to jest ok 1050 netto. pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-08-10 09:50:51
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

> [...]
    > Hej mam pytanko
    > Zona dostala podwyzszke na 1500 brutto :) mozecie mi powiedziec ile to

    Bez zagłębiania sie w szczegóły srednio odejmij 31% i wyjdzie ci kwota
    zarobku netto (jesli jest ubezpieczona w PZU i firma odciąga te kwote z
    pensji, to też ją odejmij..

  • 4. Data: 2004-08-10 09:51:26
    Temat: Re: 1500 brutto ile to jest Netto - ok 990 wg ordynarnych wyliczen
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Zona dostala podwyzszke na 1500 brutto :) mozecie mi powiedziec ile to jest
    > netto ?

    ok 990

  • 5. Data: 2004-08-10 09:53:45
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    http://praca.gazeta.pl/praca/0,47377.html

  • 6. Data: 2004-08-10 09:55:47
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    ok 990

    ????

    Albo 1050 albo 1140, zaleznie od kosztow uzyskania przychodu.

  • 7. Data: 2004-08-10 09:56:13
    Od: "iwanos" <i...@1...pl>

    > Bez zagłębiania sie w szczegóły srednio odejmij 31% i wyjdzie ci kwota
    > zarobku netto (jesli jest ubezpieczona w PZU i firma odciąga te kwote z
    > pensji, to też ją odejmij..

    a z zaglebianiem sie w szczegoly to jak sie sprawa ma ?

    pozdr
    I.

  • 8. Data: 2004-08-10 10:11:33
    Od: "Jerzman" <j...@a...net.pl>

    Dzieki o to chodzilo :)
    Pozdrawiam
    Wszystkich
    Lukasz

  • 9. Data: 2004-08-10 10:34:23
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    > Hej mam pytanko
    > Zona dostala podwyzszke na 1500 brutto :) mozecie mi powiedziec ile to
    jest
    > netto ?
    > Ile procent trzeba odjac ?
    > Dzieki za pomoc
    > Pozdrawiam
    > Lukasz

    1047 PLN Netto

  • 10. Data: 2004-08-10 11:11:02
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    Użytkownik "iwanos" <i...@1...pl> napisał w wiadomości

    > a z zaglebianiem sie w szczegoly to jak sie sprawa ma ?

    z zagłębianiem to ksiązke by można napisac...

    pytasz bo chcesz wiedziec czy tak na odczepne?