PracaGrupypl.praca.dyskusje › Portal ekontak.net

  • 1. Data: 2005-11-16 19:28:43
    Temat: Portal ekontak.net
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Witam wszystkich!

    i mam pytanie...

    czy ktos z Was jest zarejestrowany na ich stronce??

    czy ktoś z Was dzieki niemu znalazł pracę???

    i na koniec najwieksza moja wątpliwość...

    przy rejestracji wymagają dość szczegółowych danych...

    o ile nie krzyczy, jak nie wpisze się numeru NIP, to nie chce
    zarejestrować bez nr pesel...

    daltego mam wątpliwości... w końcu są to takie dane, które wg mnie nie
    powinny być ot tak dostępne dla osób postronnych...

    co innego przy np podpisywaniu umów, ale nie w takiej sytuacji...

    sama nie wiem co o tym myśleć, podać ten numer i zarejestrować się, czy
    olać ten portal i nie zawracać sobie nim głowy...

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

  • 2. Data: 2005-11-16 20:56:15
    Temat: Re: Portal ekontak.net
    Od: Michał <m...@s...net>

    Emi wrote:
    > sama nie wiem co o tym myśleć, podać ten numer i zarejestrować się, czy
    > olać ten portal i nie zawracać sobie nim głowy...

    olać

    --
    mgl

  • 3. Data: 2005-11-17 08:27:36
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > sama nie wiem co o tym myśleć, podać ten numer i zarejestrować się, czy
    > olać ten portal i nie zawracać sobie nim głowy...

    olać.

  • 4. Data: 2005-11-17 23:08:39
    Od: Maciej Friedel <m...@b...friedel.pl>

    On Wed, 16 Nov 2005 20:28:43 +0100 Emi wrote:

    > sama nie wiem co o tym myśleć, podać ten numer i zarejestrować się, czy
    > olać ten portal i nie zawracać sobie nim głowy...

    jak najbardziej olac

    regulamin ekontakt.net
    6. Zastrzeżenia, zapewnienia i odpowiedzialność

    e) Administrator nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Serwisu
    eKONTAKT.net zgromadzonych w systemach komputerowych Administratora,
    spowodowanych awarią sprzętu, dysfunkcją sieci Internet, utratą na
    skutek działania osób trzecich.

    jest to sprzeczne z Ustawa o Ochronie danych osobowych !!

    Rozdział 5 Zabezpieczenie danych osobowych

    Art.. 36.
    1. Administrator danych jest obowiązany zastosować środki techniczne i
    organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych
    odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w
    szczególności powinien zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem
    osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną,
    przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem
    lub zniszczeniem.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    reszty mi sie nie chcialo wyszukiwac

    --
    _/_ _/_ _ Maciej Friedel [MfI]
    / /_// /_/_\ m...@u...friedel.pl

  • 5. Data: 2005-11-18 10:50:07
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > sama nie wiem co o tym myśleć, podać ten numer i zarejestrować się, czy
    > olać ten portal i nie zawracać sobie nim głowy...

    podaj jakiś inny, fikcyjny NIP i PESEL
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2005-11-18 14:01:58
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Jackare napisał(a):

    > podaj jakiś inny, fikcyjny NIP i PESEL

    a to nie jest tak, że odpowiadamy za prawdziwość podawanych danych???

  • 7. Data: 2005-11-18 16:08:22
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

    > a to nie jest tak, że odpowiadamy za prawdziwość podawanych danych???

    Generalnie tylko wtedy, gdy podajesz falszywe dane organom panstwowym lub
    gdy podanie nieprawdziwych danych jest szkodliwe dla innych stron w sposob
    mogacy prowadzic je do strat i podejmowania niekorzystnych dla nich
    decyzji - gdy np. z powodu podania niewlasciwych danych bank bedzie mial
    problemy ze sciganiem Cie w razie braku splaty kredytu itd.; ogolnie,
    dotyczy to zawierania transakcji i podpisywania umow.

    I.

  • 8. Data: 2005-11-18 19:50:30
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Immona napisał(a):

> [...]
    > mial problemy ze sciganiem Cie w razie braku splaty kredytu itd.;
    > ogolnie, dotyczy to zawierania transakcji i podpisywania umow.

    aha..

    ale właściwie, to im dłużej o tym myślę, to mniej mi się ten portal
    podoba...

    za dużo chcą wiedzieć ;)