PracaGrupypl.praca.dyskusje › Specjalista ds. handlowych

  • 1. Data: 2005-11-16 13:49:33
    Temat: Specjalista ds. handlowych
    Od: "u." <c...@i...pl>

    Witam ile zarabia się na takim stanowisku w międzynarodowej firmie (polski
    przdstawiciel japońskiego producenta urządzeń ważących, etykietujących oraz
    pakujących itp)? Mam rozmowe i na pewno bedzie o to pytanie i nie wiem ile
    powiedzieć.

  • 2. Data: 2005-11-16 16:20:46
    Temat: Re: Specjalista ds. handlowych
    Od: "Zimny" <d...@e...pl>

> [...]
    > przdstawiciel japońskiego producenta urządzeń ważących, etykietujących
    > oraz pakujących itp)? Mam rozmowe i na pewno bedzie o to pytanie i nie

    od 3000 netto + premia (prowizja, bonusy)

  • 3. Data: 2005-11-16 16:58:47
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > od 3000 netto + premia (prowizja, bonusy)

    piszesz poważnie? Z racji że jest to praktycznie pierwsza praca (w Polsce)
    po studiach myślałem żeby powiedzieć 1000-1500

  • 4. Data: 2005-11-16 20:03:44
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 16 Nov 2005 17:58:47 +0100, na pl.praca.dyskusje, uciu napisał(a):

    > piszesz poważnie? Z racji że jest to praktycznie pierwsza praca (w Polsce)
    > po studiach myślałem żeby powiedzieć 1000-1500

    No to powiedz tyle.

    Widzisz, caly sens tego ile powiesz opiera sie o to jakie sa Twoje
    zeczywiste oczekiwania - jesli chcesz za duzo to Cie nie przyjma, ale tez
    nie bedziesz pracowac za mniej niz chciales.
    Oczywiscie kazdy chcialby jak najwiecej... ale to nie dziala w ten sposob
    :)

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 5. Data: 2005-11-17 06:20:51
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    > piszesz poważnie? Z racji że jest to praktycznie pierwsza praca (w Polsce)
    > po studiach myślałem żeby powiedzieć 1000-1500

    sądze, że jeśli człowiek w dużej firmie na stanowisku specjalisty dostaje
    1000-1500 to marny z niego spec...

    --
    pozdrawiam,
    Jakub

  • 6. Data: 2005-11-17 06:30:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kuba-RPM napisał(a):

    > sądze, że jeśli człowiek w dużej firmie na stanowisku specjalisty dostaje
    > 1000-1500 to marny z niego spec...

    Jasne, że tak. Specjalista w dużej firmie zarabia więcej bez względu na
    to na jakim stanowisku pracuje ;P Czym się różni specjalista od
    człowieka na stanowisku specjalisty to sam zgadnij ;)