PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomysly rzadu.

  • 1. Data: 2002-03-23 01:15:17
    Temat: Pomysly rzadu.
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk)

    wyczytalem cos takiego:
    http://www.gazetaprawna.pl/numery/05602-661/aktualno
    sci.html?id_gpol2=3554

    i co na to grupa ? Mnie brak slow (choc moze czegos ine rozumiem, bo w
    koncu jest juz godzina pozna.

    Poponuje opodatkowac rowniez dlubanie w nosie.

    Marecki

  • 2. Data: 2002-03-23 09:43:47
    Temat: Re: Pomysly rzadu.
    Od: c...@m...com (Leszek Nie)

    On Saturday, March 23, 2002, at 02:15 , Marek Mikolajczyk wrote:

> [...]
    > koncu jest juz godzina pozna.
    >
    > Poponuje opodatkowac rowniez dlubanie w nosie.

    Np. w zeszłym roku efektywnie zapłacone przeze mnie podatki sięgnęły
    sumy, na którą mnie nie stać i zniżyły tym samym widocznie poziom mojego
    życia. Biorąc pod uwagę jakość usług finansowanych przez państwo czuję
    się ordynarnie okradany. W tych warunkach trudno o potępienie dla
    "szarej strefy". To poprostu strategia obronna, jak najbardziej słuszna.

    pozdrawiam
    Leszek Nie

  • 3. Data: 2002-03-23 10:45:51
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl>

    "Marek Mikolajczyk" <m...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > koncu jest juz godzina pozna.
    >
    > Poponuje opodatkowac rowniez dlubanie w nosie.

    no coz pan sekretarz Miller był ostatnio u spotkaniu u szefa M$ :) a ten
    podatek to cios dla Linuxa,bo za posiadanie darmowych programow tez trzeba
    bedzie placic podatek ktory bedzie "oszacowany" - czyli wartosc Linuxa
    bedzie wycenianiana(przez pracownikow US) na podstawie wartosci rynkowej
    innych systemow operacyjnych(> M$)

    po prostu jak w ksiazkach orwella ............ o ile dobrze wiem to tylko w
    Polsce ktos wpadl na taki genialny pomysl

    uwazam ze powinna byc zorganizowana jakas akcja protestacyjna - moze juz
    jest jakas stronka? Ludzie nie dajmy sie z siebie zrobic baranow

    Rafal Neumann

  • 4. Data: 2002-03-23 15:08:21
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk)

    On Sat, 23 Mar 2002 01:15:17 GMT, m...@s...pl (Marek
    Mikolajczyk) wrote:

    to pewnie bardziej pytanie na liste o prawie,
    ale czy mozna cos takiego podac do trybunalu konstytucyjnego ?

    Marecki

  • 5. Data: 2002-03-23 15:12:26
    Temat: Odp: Pomysly rzadu.
    Od: "Anka" <A...@w...pl>

    Użytkownik Marek Mikolajczyk <m...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...man.poznan.pl...
    > On Sat, 23 Mar 2002 01:15:17 GMT, m...@s...pl (Marek
    > Mikolajczyk) wrote:
    >
    > to pewnie bardziej pytanie na liste o prawie,
    > ale czy mozna cos takiego podac do trybunalu konstytucyjnego ?

    Nie wiem tylko czy i instytucji trybunału kons. nie zlikwidują, kto ich tam
    wie do czego moga byc jeszcze zdolni.....

  • 6. Data: 2002-03-23 16:58:13
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    To chory kraj w którym ktoś, który coś daje komuś za darmo ma być z tego
    opodatkowany ....
    Ludzie gdzie my żyjemy, proponuję jeszcze opodatkować każde kliknięcie myszą
    !
    Niech żyje szara strefa .... !

  • 7. Data: 2002-03-27 09:51:17
    Od: <u...@s...pl>

    Ciekawostka, jak mozna od 0 zaplacic 22%?
    Kto bedzie wycenial programy komputerowe?
    Dla mnie 22% z zera to w dalszym ciagu zero.
    Oni juz chyba nie wiedza jak sciagnac pieniadze z ludzi

    --
    pozdrawiam
    Ula

  • 8. Data: 2002-03-30 08:06:04
    Od: Bubu <m...@k...net.pl>

    Linuksa nie sa; w stanie ruszyc'. Przeciez. na ten produkt nie daje nikt
    gwarancji, i z gpl sobie nie poradza. Zawsze mozna powiedziec
    czlowiekowi z urzedu ze to co ludzie maja to wersja testowa (brak
    gwarancji), czyli nie produkt finalny. Lub ze to co udostepnilismy sluzy
    do badan' marketingowych, lub cos w tym stylu.