PracaGrupypl.praca.dyskusje › Certyfikat Cisco cos daje??

  • 1. Data: 2002-03-22 13:03:39
    Temat: Certyfikat Cisco cos daje??
    Od: "Wojtas" <m...@p...onet.pl>

    witam
    mam pytanko - instnieje u nas na polibudzie zrobienie kursu w
    akademii Cisco - warto w to inwestowac ??? (obecnie jestem studentem inf.
    czwartego roku...)

    pozdr. Wojtas

  • 2. Data: 2002-03-22 13:27:43
    Temat: Re: Certyfikat Cisco cos daje??
    Od: k...@p...onet.pl (kkorzonkowski)

    warto,

    KK

  • 3. Data: 2002-03-22 14:27:53
    Od: "Grzegorz Goryszewski" <g...@p...pl>

    "Wojtas" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > witam
    > mam pytanko - instnieje u nas na polibudzie zrobienie kursu w
    > akademii Cisco - warto w to inwestowac ??? (obecnie jestem studentem inf.
    > czwartego roku...)
    Warto, jesli nie skonczysz na CCNA, minimum to CCNP. Pozdrawiam.

    Grzegorz Goryszewski

  • 4. Data: 2002-03-22 18:18:03
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Fri, 22 Mar 2002 15:27:53 +0100, "Grzegorz Goryszewski"
    <g...@p...pl> wrote:

    >"Wojtas" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >Warto, jesli nie skonczysz na CCNA, minimum to CCNP. Pozdrawiam.

    EE tam sam ceryfikat to nic, wazne co naprawde bedziesz umial. Nawet
    najlepszy papier po zderzeniu z rzeczywistoscia jest do niczego.

    Pzdr
    Limfo

  • 5. Data: 2002-03-22 19:46:35
    Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń)

    On Fri, 22 Mar 2002 18:18:03 GMT, Limfo
    <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> wrote:

    >EE tam sam ceryfikat to nic, wazne co naprawde bedziesz umial. Nawet
    >najlepszy papier po zderzeniu z rzeczywistoscia jest do niczego.

    Ale bez papieru możesz nie mieć szans się zderzyć..

    Paweł

  • 6. Data: 2002-03-23 11:40:10
    Od: "Robert" <n...@k...net.pl>

    Trzeba jeszcze wziąć pod uwage, że ten certyfikat ważny jest dwa lata.

  • 7. Data: 2002-03-23 14:02:11
    Od: "Wojtek Mierzejewski" <m...@p...onet.pl>

    certyfikat ważny jest dwa lata.

    bez kitu............... naprawde.... moze ktos to potwierdzic

    --
    Pozdrowienia
    ____________________

  • 8. Data: 2002-03-23 14:50:50
    Od: "MADRAFi" <rafi@_remove_x86.info.pl>

    tak
    certyfikaty cisco nie sa dozywotnie ;)
    trzeba je zdawac w zaleznosci od typu raz w roku , lub co 2 lata
    byc moze sa jeszcze jakies inne

  • 9. Data: 2002-03-23 16:23:10
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl>

    "MADRAFi" <rafi@_remove_x86.info.pl> wrote in message
    > tak
    > certyfikaty cisco nie sa dozywotnie ;)
    > trzeba je zdawac w zaleznosci od typu raz w roku , lub co 2 lata
    > byc moze sa jeszcze jakies inne

    tak nie jest tylko z certyfikatami Cisco ale ogolnie ze wszystkimi
    certyfikatami- w koncu to nie matura,wiedza sie szybko deaktualizuje, poza
    tym firmy musza zarabiac na szkoleniach,egzaminach,podrecznikach - to cala
    galez przemyslu.

    Rafal Neumann

  • 10. Data: 2002-03-25 07:33:33
    Od: "Mariusz T." <m...@w...pl>

    Użytkownik "MADRAFi" <rafi@_remove_x86.info.pl> napisał w wiadomości
    > tak
    > certyfikaty cisco nie sa dozywotnie ;)
    > trzeba je zdawac w zaleznosci od typu raz w roku , lub co 2 lata
    > byc moze sa jeszcze jakies inne

    Nowe CCNA ma termin przydatności do spożycia 3 lata:
    http://www.cisco.com/warp/public/10/wwtraining/certp
    rog/lan/programs/ccna.ht
    ml

    M.