PracaGrupypl.praca.dyskusjePomozcie - jak podejsc pracodawce - pilne › Pomozcie - jak podejsc pracodawce - pilne
  • Data: 2003-07-17 21:48:50
    Temat: Pomozcie - jak podejsc pracodawce - pilne
    Od: "Dominik J." <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Pierwszy raz na grupie i z zapytaniem :). Otoz jutro a wlasciwie to juz
    prawie dzisiaj wybieram sie na wstepna rozmowe w sprawie pracy - z tego co
    wiem to firma RACZEJ szuka ludzi z doswiadczeniem, a ja takiego nie
    posiadam. Mam za to duze umiejetnosci w branzy, w ktorej mialbym pracowac.
    Pisze raczej, bo jednak dali mi szanse zebym rozmowil sie z osoba
    odpowiedzialna za rekrutacje. No i tu jest moj problem - jak "podejsc"
    mojego rozmowce, abym zdobyl jego zaufanie i przychylnosc? Chcialbym
    wykorzystac te szanse, ktora mi dali i pokazac im sie z jak najlepszej
    strony. Z gory dzieki za wszelkie sugestie.
    Pozdrowienia dla wszystkich grupowiczow.
    Dominik