PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polska B

  • 11. Data: 2005-12-06 15:25:12
    Temat: Re: Polska B
    Od: "Neo[EZN]" <n...@h...com.pl>

    Użytkownik "Radoslaw Sawulski" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    news:dmsu0g$2kg$1@achot.icm.edu.pl...
    > Jak myslicie, jest duża różnica w zarobkach między Polską A (na zachód od
    > Warszawy) i Polską "B" (na wschód)?
    > Np. taki Bialystok, gdzie mieszkam, chlopak po studiach, dostaje sie do
    > hurtowni na wózek widlowy, ma 1200 netto, i jest wniebowzięty, co wy na
    > to?

    U mnie w dużej hurtowni spożywczej wózkowy dostawał na dzień dobry 4 złote
    na godzinę poźniej 6. Do 1300-1400 dobijał ale pracując po 10-11 godzin
    dziennie. Kierowcy samochodów dostawczych mieli gorzej - wyjeżdżali z reguły
    o 5 rano, wracali do domu po 17-19 i dostawali ok.1100-1300 złotych pensji.
    Kierownik magazynu 1650 na rękę. Kobiety w biurze 1250 złotych, informatyk
    2700 zł, koledzy dyrekcji od 3000 zł w górę, przedstawiciel handlowy po
    kilku miesiącach pracy od 2000zł (rekordziści dobijali do 11000zł).

    Miejsce Wrocław. Sam porównaj czy jest gorzej czy lepiej.

  • 12. Data: 2005-12-07 07:52:34
    Od: "kszyniu" <p...@o...pl>

> [...]
    > Np. taki Bialystok, gdzie mieszkam, chlopak po studiach, dostaje sie do
    > hurtowni na wózek widlowy, ma 1200 netto, i jest wniebowzięty, co wy na

    12 godziny dyżuru, 15 dyżurówq w miesiacy, w tym 34 nocne, zarabian 1000
    netoo przy premi powyżej 15 % (a to sie zdarza w listopadzie i grudniu) i
    pracuje z chorymi psychicznie... wiec niech ten koleś nie narzeka bo ja
    miezkam w polsce A, w trojmiescie.

    kszyniu/.

  • 13. Data: 2005-12-07 08:21:45
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik kszyniu napisał:

    >e... wiec niech ten koleś nie narzeka bo ja
    >miezkam w polsce A, w trojmiescie.
    >
    >kszyniu/.

    Tak, jak napisala Immona podzial wynika z troche innych rzeczy.
    Bo realnie, geograficznie, kto podbija statystyke z Polsce tzw. A...?
    W-wa, czesc Wielkopolski, Dolnego i gornego Slaska....i tyle.
    Przeciez nie zachodniopomorskie gdzie mieszkam a tym bardziej lubuskie
    bo tu raczej sklanialbym sie ku "Polsce C".

    darek

  • 14. Data: 2005-12-07 16:40:19
    Od: Piotr <s...@r...com>

    darek napisał(a):

> [...]
    > Przeciez nie zachodniopomorskie gdzie mieszkam a tym bardziej lubuskie
    > bo tu raczej sklanialbym sie ku "Polsce C".

    Dodałbym jeszcze "Polskę D" czyli Łódź, gdzie nawet tych 1200 netto w
    hurtowniach czy fabrykach ciężko zarobić.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2005-12-08 09:12:01
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > Dodałbym jeszcze "Polskę D" czyli Łódź, gdzie nawet tych 1200 netto w
    > hurtowniach czy fabrykach ciężko zarobić.
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr

    Cos jest na rzeczy, bo i dzisiejszy lokalny [Szczecin] dodatek do GW
    mowi , ze pod wzgledem bezrobocia gorzej niz w Szczecinie jest tylko
    wlasnie w Lodzi i Gorzowie Wlkp., a wsrod wojewodztw, tylko Warminsko
    Mazurskie wyprzedza Zachodniopomorskie. Tak wiec Polska A to nie tu ....
    pozdrawiam,
    darek