PracaGrupypl.praca.dyskusje › Politechnika (#044)

  • 1. Data: 2013-07-02 09:55:24
    Temat: Politechnika (#044)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mam jeszcze pytanie, jak sobie tak chodzę na różne PO-rozmowy kwalifikacyjne
    to ciągle szłyszę pytanie, "co Pan skończył?", "politechnikę", "to gdzie Pan
    tu u nas chce pracować, z takim wykształceniem jest wiele innych ciekawszych
    zajęć dla Pana..."... to znaczy jakie, bo nie wiem?

  • 2. Data: 2013-07-02 15:45:48
    Temat: Re: Politechnika (#044)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wersję proeuropejską znam, jak Ktoś nie pamięta to przypomnę "człowiek po
    politechnice powinen dokładnie wiedzieć czy powinen sie zajmowąć"... ;o)

  • 3. Data: 2013-07-02 18:22:45
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > "politechnikę", "to gdzie Pan tu u nas chce pracować, z takim
    > wykształceniem jest wiele innych ciekawszych zajęć dla Pana..."... to

    Gadają tak byle się do czegoś pszyczepić, gdy szukałam pracy nie raz mi
    powiedzieli, że woleli by jakiegoś pana, po politehnice (a ja jestem po
    uniwerku).

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2013-07-02 22:07:05
    Od: bartekltg <b...@g...com>

> [...]
    > "politechnikę", "to gdzie Pan tu u nas chce pracować, z takim
    > wykształceniem jest wiele innych ciekawszych zajęć dla Pana..."

    Pokaż im swoje usenetowe wypociny. Np to:

    Zrozumieją, że ta 'politechnika' do dla picu i przyjmą:)

    pzdr
    bartekltg

  • 5. Data: 2013-07-02 23:21:56
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie ma to jak Twoja pomoc...

  • 6. Data: 2013-07-02 23:26:01
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > to ciągle szłyszę pytanie, "co Pan skończył?",
    > "politechnikę"

    I liczysz na to, że ludzie czytający grupy dyskusyjne uwierzą w to, że
    skończyłeś politechnikę?
    Napisz którą, ku przestrodze, gdzie produkują absolwentów zadających
    infantylne pytania na grupach programistycznych, na które odpowiedzi w
    google są do znalezienia w ciągu 5 sekund.
    Gdzie produkują totalnych ignorantów w każdej dziedzinie (o informatyce
    już wspomniałem): polityka, praca, matematyka i każdej innej grupie
    dyskusyjnej, którą spamujesz swoim politycznym bełkotem?

    Która uczelnia wypuszcza w świat z dyplomem takich kretynów jak ty?

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 7. Data: 2013-07-02 23:33:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tuskowi i gonkiewicz też mój dyplom solą w oku, próbują, próbują, ale nic im
    z tych prób nie wychodzi...

  • 8. Data: 2013-07-02 23:34:15
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no ale napisz mi gdzie pracują abiturienci politechnik? tylko abiturienci bo
    studenci to siedzą na bezrobociu...

  • 9. Data: 2013-07-02 23:58:44
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > nie ma to jak Twoja pomoc...

    A co jest złego w mojej wypowiedzi.
    Aplikujesz do pracy, gdzie inżynier jest uważany
    za przekwalifikowanego. Udowodnienie, że nie
    rozumiesz całki podwójnej spowoduje, że pracodawca
    może zmienić zdanie co do oceny kwalifikacji.

    pzdr
    bartekltg