PracaGrupypl.praca.dyskusje › osobisty sukces PO (#043)

  • 1. Data: 2013-07-02 08:17:33
    Temat: osobisty sukces PO (#043)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dowiedziałem się dziś od jakiejś radykalnej działaczki PO, że PO "uzdrowiło
    polskom szkołę", Ktoś coś słyszał na ten temat?

  • 2. Data: 2013-07-02 09:56:12
    Temat: Re: osobisty sukces PO (#043)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przepraszam powinno oczywiście być "wyzwoliło"... wyzwoliło i
    "zjednoczyło"...

  • 3. Data: 2013-07-02 12:54:32
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no i co to jest ta "burza mózgów"? ach te nowe "wolne" metody nauczania...

  • 4. Data: 2013-07-02 13:13:45
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 2 lipca 2013 (08:17:33) napisano:

    > dowiedziałem się dziś od jakiejś radykalnej działaczki PO, że PO "uzdrowiło
    > polskom szkołę", Ktoś coś słyszał na ten temat?

    Możesz z łaski swojej napisać, jaki to ma związek z tematem grupy?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 5. Data: 2013-07-02 13:58:55
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    proste, skurwysynizm trzeba niszczyć w zarodku...
    szkoda, że na grupie wszyscy z PO... szkoda...

  • 6. Data: 2013-07-02 14:29:52
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chciałem dotrzec do grup skrajnie nieprzylnych tuskowi gronkiewicz, jak
    widac moje próby sie nie powiodły, wiec powołałem antyunijna strone, na niej
    bede sie realizował, a tu tylko idiotyzmy tego głupka...

  • 7. Data: 2013-07-02 14:37:21
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale mam pytanie, skoro Ktoś coś odpisał, "czy Wy naprawdę nie widzicie
    związku np. nauczania w szkole z pracą?"