PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polako w Italii

  • 1. Data: 2002-12-05 07:31:33
    Temat: Polako w Italii
    Od: "Pejter" <p...@i...pl>

    Witam,
    Wczoraj w nocy w Superwizjerze TVN pokazywali jak to Polak Polakowi na
    obczyznie potrafi zycie umilic. Naprawde reportaz przedstawia typowego
    Polaka - Cwaniaka, który nikomu oprócz siebie dobrze nie życzy. Takim
    ludziom powinno się obcinać ręce, może wtedy nie byłoby takiego
    skurwysyństwa.
    Najbardziej mnie śmieszy iż większość takich cwaniaków siedzi w pierwszym
    rzędzie w kościółku na niedzielnej Mszy.

    Pozdrawiam
    Pejter

  • 2. Data: 2002-12-05 07:32:41
    Temat: Re: Polako w Italii
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>

    Pejter wrote:
> [...]
    > Najbardziej mnie śmieszy iż większość takich cwaniaków siedzi w pierwszym
    > rzędzie w kościółku na niedzielnej Mszy.

    A to jest fakt. Na obczyznie jest malo polakow, ktorzy pomaga drugiemu
    polakowi. W USA, to lepiej isc do pracy do ruska niz do polaka, bo polak
    bo ciebie na pewno oszuka (znam kilka takich przykladow).
    Dziwne, ze inne nace za granica swojego kraju tak sie trzymaja, a polacy
    nie :(

    --
    Pozdrowka
    Monsoft

    ->Atari Internet Magazyn <-
    http://www.atari.cuprum.com.pl

    Każdy jest tylko taki, jaki jest i inny nie będzie - chyba że jest
    politykiem.

  • 3. Data: 2002-12-05 08:13:25
    Od: "sroczka" <s...@i...pl>

    > Najbardziej mnie śmieszy iż większość takich cwaniaków siedzi w pierwszym
    > rzędzie w kościółku na niedzielnej Mszy.

    nie rozumiem do ma do tego Kosciol ... jedna prosba nie uogolniaj - nie
    znasz ludzi wiec im broszki nie przypinaj

    s.

  • 4. Data: 2002-12-05 08:29:51
    Od: "Maryla Zawistowska" <b...@Z...RUDKA.IDS.PL>

    Sorka ale oco tu biega?

  • 6. Data: 2002-12-05 09:09:46
    Od: "Maryla Zawistowska" <b...@Z...RUDKA.IDS.PL>

    Ja też jestem cwaniakiem lecz do kościoła ni chodze,choć codziennie
    wieczorem się modlę.
    I może to komuś przeszkadza????????????????

  • 7. Data: 2002-12-05 09:25:08
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

> [...]
    > bo ciebie na pewno oszuka (znam kilka takich przykladow).
    > Dziwne, ze inne nace za granica swojego kraju tak sie trzymaja, a polacy

    Mieszkam za granica, moj szef jest Polakiem (bo chyba jednak z duzej litery
    sie to pisze),
    kontaktuje sie z Polakami, i chyba mam pecha bo nie trafilem na opisywanych
    przez
    was. Co ciekawsze postanowilismy sie jako GC (oczywiscie Ci z Polski) w
    Niemczech zintegrowac,
    stworzylismy wlasna strone (www.polonia-it.org), chodzimy razem na piwo, i
    pomagamy sobie nawzajem.
    Moze poprawimy wizerunek Polaka na obczyznie, a moze on jest po prostu
    wypaczony przez
    naglosnione historie tzw. pOLAKOW.

    pozdr.
    artur

  • 8. Data: 2002-12-05 09:50:42
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > pomagamy sobie nawzajem.
    > Moze poprawimy wizerunek Polaka na obczyznie, a moze on jest po prostu

    Gratuluje.
    Ciesze sie, ze nowa emigracja zaczyna tworzyc prawdziwa Polonie.

    Wydaje mi sie, ze zly stosunek przedstawicieli Polonii do nowoprzybylych
    Polakow wynikal z jej skladu (czesc to emigracja polityczna kolejnych
    etapow, zajadle sie zwalczajaca, a wiekszosc pozostalych to dosyc prymitywne
    osoby z emigracji czysto zarobkowej, ktore identycznie zachowywaly sie w
    kraju..taki typ osobowosci)

    Pozdrawiam i zycze powodzenia

    Krzysztof

  • 9. Data: 2002-12-05 10:44:53
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>

    Krzysztofsf wrote:
> [...]
    > osoby z emigracji czysto zarobkowej, ktore identycznie zachowywaly sie w

    No to by bylo dobre dla nas, Polakow, aby jeden na drugiego nie patrzyl
    wilkiem i tylko probowal go "wycyckac".
    Znam 2 osoby, ktorym Polacy mieszkajacy w USA pomogli, od tak jak to sie
    pomaga czlowiekowi. Tymbardziej, ze jak sie jest w obcym kraju to troche
    mija czasu zanim sie czlowiek przyzwyczaji do wszystkiego.

  • 10. Data: 2002-12-05 10:47:15
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya adi! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Moim zdaniem na podstawie jednostkowych przypadków nie można swojego
    > sądu przedkładać na całą nację.... np. juz oklepane 'każdy polak to
    > pijak i złodziej'...

    Ale "wiekszosc polakow to pijacy i zlodzieje" to juz sie mozna chyba
    polusic. Przygnebiajace.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl