PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie-Umowa na okres próbny a powołanie do wojska

  • 1. Data: 2002-12-04 20:33:03
    Temat: Pytanie-Umowa na okres próbny a powołanie do wojska
    Od: "Korowiow" <l...@p...fm>

    Witam. Jestem tegorocznym absolwentem wyższej uczelni. Mam od kilkunastu dni
    podpisaną umowę o pracę (na okres próbny-3 miesiące). Po jej podpisaniu
    zostałem powołany do wojska (ochotnik-na podstawie wcześniejszego
    zgłoszenia). Jak kwestię tę traktuje prawo pracy, chodzi mi o to czy mogę
    spokojnie pracować (do końca miesiąca) do czasu stawienia się w jednostce,
    czy w razie poinformowania pracodawcy grozi mi od razu rozwiązanie umowy.

  • 2. Data: 2002-12-05 10:29:21
    Od: "Pejter" <p...@i...pl>

    Czesc,

    a ile masz lat?