PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Opcom

  • 1. Data: 2002-12-05 00:24:49
    Temat: [OT] Opcom
    Od: Diesel <k...@w...pl.invalid>

    Witam

    Poszukuje osób które we wrześniu tego roku pracowały w firmie Opcom
    (oddział w Katowicach) w charakterze handlowca. Przepraszam że
    zasmiecam grupę, ale bardzo mi na tym zależy, a jest szansa że co
    najmniej jedna osoba (z Gliwic) czyta tą grupę.
    Proszę o kontakt na priva (adres mailowy jest antyspamowy). Przy okazji,
    żeby nie było całkiem OT, z chęcią poczytam opinie na temat tej firmy.

    --
    Pozdrowienia
    Diesel

  • 2. Data: 2002-12-05 02:14:01
    Temat: Re: [OT] Opcom
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Diesel wrote:

> [...]
    > Proszę o kontakt na priva (adres mailowy jest antyspamowy). Przy okazji,
    > żeby nie było całkiem OT, z chęcią poczytam opinie na temat tej firmy.

    Alez nie krepuj sie. Nie jestes pierwszy i nikt chyba na takie osoby nie
    krzyczy. Bardzo dobrze zrobi chyba pracodawcom swiadomosc, ze nie tylko
    oni moga spaprac czlowiekowi zycie wywalajac go z 52 (nie mowie o
    zawinionym faktycznie - mowie o sytuacji kiedy ustawia sie tak
    wydarzenia, zeby czlowiek wpadl - zareczam, jest to bardzo proste),
    tudziez wyswiadczyc mu inne przyjemnosci, ale takze pracownicy moga
    spaprac pracodawcom opinie na rynku pracy ;).

    Flyer

  • 3. Data: 2002-12-05 12:38:12
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Użytkownik Diesel <k...@w...pl.invalid> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:1c2v6xk2zjiw4$....@n...o.p.e.c.org...

  • 4. Data: 2002-12-05 12:41:10
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    sorki, za szybko wysłałem pusty post ;-)

    Opisz konkretnie na forum o co Ci chodzi, ściśliej mówiąc znam osobę która
    też mogłaby się włączyć do rozmowy, znając praktyki stosowane wobec
    pracowników tej firmie !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 5. Data: 2002-12-05 16:38:11
    Od: Diesel <k...@w...pl.invalid>

    W tejże wiadomości <asnhbp$il6$1@news.tpi.pl>, Wrangler męcząc swoją
    biedną klawiaturkę wystukał co niżej:

> [...]
    >
    > Opisz konkretnie na forum o co Ci chodzi, ściśliej mówiąc znam osobę która
    > też mogłaby się włączyć do rozmowy, znając praktyki stosowane wobec

    Konkretnie to potrzebuje kopię umowy jaką ta firma daje do podpisania
    pracownikom. Niestety po podpisaniu jej nie dostałem, w dzień w który
    mieliśmy je dostać akurat mnie nie było, później się o nią pytałem, no
    ale i tak nie dostałem (a podobno miałem). Obecnie tam już nie pracuję,
    zlikwidowali oddział w Katowicach, ale mam "małe" :( problemy z
    otrzymaniem wynagrodzenia takiego jakie powinienem dostać (które tak na
    marginesie i tak nie pokryje poniesionych kosztów). Na razie wyjaśniamy
    sprawę na drodze mailowej. Po prostu chcę mieć wgląd w tekst tej umowy.
    A po zamknięciu całej sprawy z chęcią opiszę moją "walkę" na forum.
    BTW, biorąc pod uwagę moje obecne "przeżycia" zwiazane z tą firmą,
    jeżeli ktoś chciałby podjąc tam pracę, przynajmniej jako handlowiec, to
    radzę się rozmyśleć :) No ale to oczywiście moje prywatne zdanie.

    --
    Pozdrowienia
    Diesel

  • 6. Data: 2002-12-05 22:55:47
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > jeżeli ktoś chciałby podjąc tam pracę, przynajmniej jako handlowiec, to
    > radzę się rozmyśleć :) No ale to oczywiście moje prywatne zdanie.

    Zgadza się co piszesz, w katowicach zrezygnowali. Jak już będzie po
    wszystkim opisz w szczegółach, chętnie posłuchamy. Zresztą co nas może dziś
    zdziwić w praktykach wobec pracowników takich firm. Ani nie gwarantują
    stabilności, jak już mają wymagania w stylu : obrotnych, kreatywnych ze
    znajomością internetu, itd. Nic konkretnego a szukają tylko łosi !!! Do tego
    grona trzeba dodać jeszcze firmę Spider i ZigZag z Zabrza, stosują te same
    praktyki. Zatrudnić i wylać i tak kolejnego. Jeśli młodzi ludzie po to
    kończyli uczelnie, chodzili na języki obce, aby w takich firmach pracować ze
    względu na brak często alternatywnej pracy to nie ma się co dziwić że tylu
    rozgoryczonych opisuje z nazwy te firmy. Jeśli idą z torbami takie firmy, to
    nawet i dobrze, bo część ludzi zaoszczędzi sobie złych wpisów w CV i na
    nerwy nie zachoruje ......

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 7. Data: 2002-12-06 15:27:38
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Diesel napisał:

> [...]
    > jeżeli ktoś chciałby podjąc tam pracę, przynajmniej jako handlowiec, to
    > radzę się rozmyśleć :) No ale to oczywiście moje prywatne zdanie.

    Mialem nieprzyjemnosc 'pracowac' w tej $%#$^^ firmie.
    Jakos niemoge znalezc umowy ale z tego co pamietam to byla to dosc
    dziwna umowa i wprost nie powiedzieli ze jest to umowa agencyjna [czyli
    wymage jest prowadzenie wlasnej dzialalnosci gospodarczej]. W naszym
    przypadku byla to tak zwana 'cicha umowa' ze tej dzialalnosci nie
    zakladamy a oni nie zglaszaja nas do Zusu i reszty :)

    Ja po tygodniu zrezygnowalem po tym jak zakwestionowali te ich
    'certyfikaty prezentacji' - 'pani menager' stwierdzila ze jest
    niemozliwe by dziennie odbyc 4 spotkania. Na moj sprzeciw chciala
    dzwonic do tych firm i pytac sie czy bylem, jak wygladala rozmowa itd.
    Zamurowalo mnie - nastepnego dnia powiedzialem ze dziekuje ze
    wspolprace.
    Tzw 'podstawy' nie dostalem z powodu zakwestionowanych 'certyfikatow'.

    Jak niezmierna jest moja radosc ze chociaz oddzial w kamienicy z
    domofonem juz nieistnieje !!

    Podobne praktyki przeprowadza Expro, rowniez z Katowic.

    Pozdrawiam

    gryz0N

  • 8. Data: 2002-12-06 15:32:04
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Wrangler napisał:

    > Do tego
    > grona trzeba dodać jeszcze firmę Spider i ZigZag z Zabrza, stosują te same
    > praktyki.

    Co do Spidera z Katowic [obecnie z Chorzowa] moge sie zgodzic to co do
    ZZ z Zabrza niebardzo.
    Najlepiej mi sie tam pracowalo. Byly warunki do pracy, nie musialem
    jechac do klienta tramwajem, byla dobra podstawa placy +prowizja.
    Z tym ze bylo to 1,5 roku temu -niewiem jak jest teraz.

    Pozdrawiam

    gryz0N