PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce

  • 71. Data: 2003-05-16 01:21:47
    Temat: Re: PRZYCZYNĄ BEZROBOCIA SĄ WYSOKIE PODATKI SOCJALIZM I INTERWENCJONIZM PAŃSTWOWY.
    Od: "ore" <o...@p...onet.pl>

    > No wlasnie!!!
    >
    > Burdel ...!!!![ciach]

    Wiem. moglo by byc tak pieknie - i tak niewiele trzeba zeby bylo, ze szlag
    czlowieka trafia.
    Mnie tez trafia - ale pieprze to.

    Jakies porzadne miejsce na ziemi musi sie dla nas w koncu znalezc!

    pozdro
    Wojt

  • 72. Data: 2003-05-16 09:33:17
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "ore" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tym na
    > moze
    >
    > Zgadzam sie - umiarkowany interwencjonizm moze pomóc. Ale to i tak jest
    > trudne i kosztowne
    > - trzeba wiedzieć jak (mądrość)
    > - trzeba miec troche grosiwa w budżecie - co jeszcze w Polsce pewnie sie
    > zdarzy.
    >
    > Gorzej z tą mądrością. Tu bym polemizował ;-)

    Nie zapominaj o najwazniejszym: korupcjogennosci, a jak wiadomo to nasz kraj
    slynie z korupcji od stuleci

  • 73. Data: 2003-05-17 19:47:24
    Temat: Re: Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce
    Od: k...@p...onet.pl

    > Witam
    >

    > Tak, ale 8 godzinny dzien pracy powstal dalteo, ze czlowiek
    > jest najbardziej wydajny wlasnie pracujac w takim czasie.
    > Zwiekszajac znacznie dzien pracy nie osiagniesz (na dluga mete)
    > znacznego zwiekszenia wydajnosci.
    >

    >Ja dodam, że w niektórych zawodach, ja taki uprawiałem przez 47 lat, efektyny
    czas pracy to 5 do 6-ciu godzin. Reszta czasu to lekkie obijanie się. Owszem,
    bywało,że mogłem intensywnie pracować 12-cie i więcej, ale miałem wtedy swoisty
    ciąg w robocie, lekkość umysłu, jakąś iskrę wewnątrz, coś takiego. Ale nie było
    to często, i , zależało od ciekawości problemu.
    I drugie co pamiętam, okupant nie "wydłużył" czasu pracy ponad 10 godzin
    dla robotników, Urzędnice nie mieli zwiększonego czasu pracy. (HASAG WERKE) w
    Skarżyku, dawna P.F.Amunicji.( Dziś ślad po Mesko)