PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podatki w Niemczech - kalkulator

  • 1. Data: 2002-07-21 08:27:51
    Temat: Podatki w Niemczech - kalkulator
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Witam,

    Szukam jakiegos narzedzia, strony internetowej (najchetniej
    po angielsku lub polsku) dzieki ktorej moglby obliczyc
    wysokosc podatku zaplaconego w Niemczech.

    Mysle, o wyjezdzie do pracy (legalnej jako Informatyk)
    i chcialbym wiedziec ile z tego co zarobie zabierze mi fiskus.
    (jestem kawalerem, wiem wiem ze ok. polowy ;) ale chodzi mi
    o dokladne wyliczenia co do jednej DM czy raczej Euro ;))) )

    Czy to prawda, ze jezeli opuszczam Niemcy, bede mogl
    odebrac sobie ta czesc podatku, ktora wplacilem na ubezpieczenie
    emerytalne ?

    Prosze o rzeczowa odpowiedz badz wskazanie
    miejs w Internecie gdzie moglbym takowa uzyskac.

    Z gory dzieki,

    Enif

  • 2. Data: 2002-07-21 23:41:11
    Temat: Re: Podatki w Niemczech - kalkulator
    Od: kaz <g...@p...fm>

    > Witam,

    to chyba coś się znajdzie na stronach rzeczypospolitej w dziale archiwum
    dobrej firmy

  • 3. Data: 2002-07-23 08:42:07
    Od: "jacek" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Programy znajdziesz na stronie www.gehalt.de lub www.lohnsteuertabelle.de

    jacek

  • 4. Data: 2002-07-23 15:47:59
    Od: "Chris" <c...@g...de>

    "Enif" <e...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Witam,
    >
    > Szukam jakiegos narzedzia, strony internetowej (najchetniej
    > po angielsku lub polsku) dzieki ktorej moglby obliczyc
    > wysokosc podatku zaplaconego w Niemczech.

    Proponuje zajrzec na strone http://www.lohn1.de/monster/steuer.html
    Tam znajdziesz kalkulator, wypelniasz tylko kwote brutto, religie,
    klase podatkowa i dowiadujesz sie ile bedziesz mial netto do kieszeni a ile
    zostanie Ci zabrane na rozne skladki i podatek.
    Kalkulator jest sprawdzony, wylicza mi co do centa tak samo jak w pensji.
    pzdr,
    Chris

  • 5. Data: 2002-07-23 16:42:01
    Od: "Enif" <e...@g...pl>