PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenie z ost. GW - Praca

  • 1. Data: 2002-07-21 09:14:38
    Temat: Ogloszenie z ost. GW - Praca
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    Witajcie,

    Byc moze to juz bylo. Czy w ostatniej Gazecie Wyborczej - Praca (wyd.
    warszawskie i byc moze inne) trafiliscie na ciekawe ogloszenie na
    ostatniej stronie ?

    Zeskanowalem je dla Was :

    http://skrzyp.neostrada.pl/ogloszenie.jpg

    Zycze dobrej zabawy.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-07-21 09:20:22
    Temat: Re: Ogloszenie z ost. GW - Praca
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <9...@8...50.33.116> Wojciech Skrzypinski napisał(a):
    > http://skrzyp.neostrada.pl/ogloszenie.jpg

    ;) Na początku myślałem, że to po prostu kiepski tłumacz, ale obcokrajowiec nie robi
    tego typu błędów ortograficznych. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-07-21 15:47:08
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Byc moze to juz bylo. Czy w ostatniej Gazecie Wyborczej - Praca (wyd.
    > warszawskie i byc moze inne) trafiliscie na ciekawe ogloszenie na
> [...]

    No taaak bledy ortograficzne - bledami ortograficznymi, ale... urzeklo
    mnie cos jeszcze.. moze zamiast mag inzynier (no chyba ze ten izynier ma
    czarowac:) - doktur chab (czyt: dr hab.) czywiscie z zakresu techniki
    sygnalizacji koloejowej :)))

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 4. Data: 2002-07-21 16:06:00
    Od: "pasikonik" <m...@p...com>

    Użytkownik Cassandra <k...@r...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@r...pl...

    > No taaak bledy ortograficzne - bledami ortograficznymi, ale... urzeklo
    > mnie cos jeszcze.. mag inzynier.

    Heh to zeby zostac magazynierem trzeba juz inzyniera miec ? :)))))

    pozdrawiam
    Michal

  • 5. Data: 2002-07-22 16:57:00
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    Samotnik wrote:

    > W artykule <9...@8...50.33.116> Wojciech Skrzypinski
    >
    > ;) Na początku myślałem, że to po prostu kiepski tłumacz, ale
    > obcokrajowiec nie robi tego typu błędów ortograficznych. ;)

    Co tu daleko szukac. Wystarczy pomyszkowac troche na grupach news.
    Im bardziej techniczna, tym gorzej z ortografia.

    --
    Mariusz Lotko