PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinia nt pracownika

  • 1. Data: 2002-07-20 11:40:31
    Temat: Opinia nt pracownika
    Od: "Leszek Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Mam napisac opinie nt pracownika, ktora ma sluzyc jako
    referencje dla niego do wiadomosci nastepnego pracodawcy.
    Niechce zeby to bylo dlugie i skomplikowane, raczej konkretny opis,
    ale nie wiem za bardzo jak to skonstruowac.

    Jak byscie to zrobili?
    Czy gdzies w sieci znajde moze jakies przyklady?

    z gory dzieki za pomoc

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 2. Data: 2002-07-21 12:05:47
    Temat: Re: Opinia nt pracownika
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Niechce zeby to bylo dlugie i skomplikowane, raczej konkretny opis,
    > ale nie wiem za bardzo jak to skonstruowac.

    Pracowal w okresie od-do na stanowiskach, w zakres obowiazkow wchodzilo to i
    tamto, szczegolne zaangazowanie i umiejetnosci wykazywal w tym i tamtym, byl
    sumienny, kolezenski..blalalalal.

    Jesli rozwiazanie umowy z przyczyn zakladu, to wypada dodac..zeby bylo
    widac, ze firma sie z nim zegna mimo, ze chcialaby go dalej...ale coz...

    W wiekszosci firm w ktorych pracowalem, sam szykowalem dla siebie opinie
    punktowalem w niej elementy na ktorych mi zalezalo i zanosilem do
    przelozonego, ktory ja z regoly akceptowal, ewentualnie wskazywal
    kosmetyczne poprawki.

    Pozdrawiam
    Krzysztof