PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy wierzyć?

  • 1. Data: 2005-07-24 20:06:39
    Temat: czy wierzyć?
    Od: "Anna Domal" <a...@T...pl>

    Jeśli firma prowadzi rekrutację w czerwcu i daje pozytywną odpowiedź z tym
    że zatrudnią dopiero we wrześniu, to na ile można im ufać?

  • 2. Data: 2005-07-24 20:09:49
    Temat: Re: czy wierzyć?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Je?li firma prowadzi rekrutację w czerwcu i daje pozytywn? odpowiedĽ z
    tym
    > że zatrudni? dopiero we wrze?niu, to na ile można im ufać?

    Na 36%.

    ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-24 20:12:02
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Anna Domal napisał(a):
    > Jeśli firma prowadzi rekrutację w czerwcu i daje pozytywną odpowiedź z tym
    > że zatrudnią dopiero we wrześniu, to na ile można im ufać?

    Firmy nieraz szukają pracowników i na pół roku do przodu. A czy im ufać?
    Trudno powiedzieć, akurat czas rekrutacji nie jest żadnym wyznacznikiem
    jakości firmy.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2005-07-24 21:26:49
    Od: "Darek" <d...@v...pl>

    Użytkownik "Anna Domal" <a...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli firma prowadzi rekrutację w czerwcu i daje pozytywną odpowiedź z tym
    > że zatrudnią dopiero we wrześniu, to na ile można im ufać?

    To zależy co to za firma.>

  • 5. Data: 2005-07-24 21:30:55
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Jeśli firma prowadzi rekrutację w czerwcu i daje pozytywną odpowiedź z tym
    > że zatrudnią dopiero we wrześniu, to na ile można im ufać?

    A w czym to Ci przeszkadza?
    Tomek

  • 6. Data: 2005-07-25 04:12:41
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Użytkownik "Anna Domal" <a...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli firma prowadzi rekrutację w czerwcu i daje pozytywną odpowiedź z tym
    > że zatrudnią dopiero we wrześniu, to na ile można im ufać?

    A nie możesz juz dziś podpisac z nimi umowy, że zaczynasz pracę od września
    ?

  • 7. Data: 2005-07-25 06:16:13
    Od: "Benek" <o...@c...barg.cy>

    > Jeśli firma prowadzi rekrutację w czerwcu i daje pozytywną odpowiedź z tym
    > że zatrudnią dopiero we wrześniu, to na ile można im ufać?

    Witam
    Spotkalem sie z czyms takim tylko ze dawali na pismie (kiedy sie nei mialo
    email'a) lub wysylali email z takowa informacja co podobno (nie znam sie)
    jest podtswa prawna do zatrudnienia w takiej firmie.

    BENIUCHNA

  • 8. Data: 2005-07-25 13:56:45
    Od: "Anna Domal" <a...@T...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi. Interesuje mi to, bo rekrutacja była przeprowadzana
    w kilka etapów przy udziale kierownika z Niemiec, a później powiedzieli, że
    sprawa została przesunięta na wrzesień. Żadnych papierów nie podpisywaliśmy,
    wszystko tylko na słowach. Ale widzę że raczej nie ma w tym nic dziwnego. To
    zobaczymy jak pójdzie

    A.