PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna...

  • 1. Data: 2005-07-24 18:53:59
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna...
    Od: "hagan" <h...@w...pl>

    Hej,

    Mam pilny problem i prosze o rady i ... wyrozumiałość :)
    Jak zachowywać sie na rozmowie w sprawie pracy? Najwiekszy klopot mam
    ze sprezyzowaniem ile chcialabym zarabiac - nie znam polityki cenowej
    firmy i nie wiem kompletnie jaka stawke podac. Osoba zatrudniona ma
    zajmowac sie planowaniem produkcji, analizami sprzedazy itp. Stanowisko
    - specjalista
    Prosze o wszelkie wskazówki dotyczace rozmów kwalifikacyjnych...

  • 2. Data: 2005-07-29 18:42:29
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna...
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik "hagan" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    oj..dluga droga Cie czeka..proponuje spedzic weekend przy www.google.pl..
    a ile zarabiac??powiedz tyle ile rzeczywiscie chcialbys - nie ma sensu
    zanizac,bo nie bedziesz sie dobrze czul w pracy, a z zawyzaniem..no coz..na
    dwoje babka wrozyla..

    Adam