PracaGrupypl.praca.dyskusje › Platnik ZUS

  • 1. Data: 2004-06-05 12:25:07
    Temat: Platnik ZUS
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Witam

    Elektroniczny program szkoleniowy do Płatnika:
    http://www.zus.gov.pl/k030901.htm

    Jest na płycie CD-ROM, którą się zamawia. Szukam w sieci, do ściągnięcia
    bez zamawiania. Może ktoś widział?

    Z.

  • 2. Data: 2004-06-06 10:13:34
    Temat: Re: Platnik ZUS
    Od: "Avenger" <a...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c9se3q$anf$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > http://www.zus.gov.pl/k030901.htm
    >
    > Jest na płycie CD-ROM, którą się zamawia. Szukam w sieci, do ściągnięcia

    Bedzie ciezko. To szkolenie pojawilo sie jedynie z wersja 5.01.001 (w
    pozniejszych juz nie bylo). W sieci rowniez chyba bedzie ciezko, bowiem ZUS
    zakazal publikacji wszelkich programow dotyczacych Platnika na stronach
    innych niz www.zus.gov.pl i http://www.prokom.pl

    Avenger

  • 3. Data: 2004-06-06 21:44:25
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ATZ Rzeszow; <c9se3q$anf$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > http://www.zus.gov.pl/k030901.htm
    >
    > Jest na płycie CD-ROM, którą się zamawia. Szukam w sieci, do ściągnięcia

    Pomijając odpowiedź Avenger'a - próbowałeś nagrać [dostać - w zależności
    od wersji ZUS dawał albo nagrywał na płytę płatnika nową wersję] płytkę
    w ZUSie? [podkreślam - Trzeba przyjść do REALNEGO oddziału ZUSu]. Druga
    sprawa - portal testowy chyba istnieje niezależnie od wersji, więc
    musisz sprecyzować, czy chodzi ci o przygłupią [bez obrazy - moje
    subiektywne zdanie] prezentację nowych możliwości piątej wersji, czy o
    portal testowy?

    Flyer

    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)