PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)

  • 51. Data: 2007-07-17 08:03:48
    Temat: Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
    Od: Mike <a...@g...pl>

    SomebodySpecial pisze:
    > Gery zmontował(a) wypociny ::

    > Zieffff........
    >
    > Czy gdziekolwiek napisałem że to O MNIE chodzi ??

    Po twoim nicku mozna podejzewac ze to jednak o ciebie :D:D:D rotfl

    zartuje!!!:P niezly ubaw mam jak czytam ten post :D

  • 52. Data: 2007-07-17 23:29:56
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 06:11:32 +0200, Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Oczywiście. A w niektórych integruje funkcje systemu z serwisem www, i
    > musi się znać, i mieć dostęp. Są różne potrzeby.

    Ale przede wszystkim ma swoją maszynę developerską, na której brak
    możliwości zmiany uprawnień byłby po prostu chory, zaś brak takiej
    umiejętności znacznie by utrudniał pracę.

    p. m.