PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ph w FMCG-płace?

  • 1. Data: 2002-03-11 22:38:56
    Temat: Ph w FMCG-płace?
    Od: "MAREK S." <d...@w...pl>

    Użytkownik "MAREK S." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a6jbb6$5j0$1@pingwin.acn.pl...
    > czy ktos sie orientuje jakie sa w wawie widelki placowe dla PH w firmie
    FMCG
    > pozdrawiam
    >
    > marek

    To wszystko zalezy od firmy. Jesli jest to duzy miedzynarodowy koncern to
    jest to dosc wysoka stawka cos kolo 3 tys. brutto, jesli mala polska firma z
    tej branzy to tym zdarza sie wyskoczyc z propozycja okolo 1,5 tys brutto.
    Oczywiscie PH otrzymuje premie i dosc rozne od zrealizowanego obrotu,
    realizacji priorytetow, i rozne tego typu.

    /WPI

  • 2. Data: 2002-03-12 07:07:44
    Temat: Re: Ph w FMCG-płace?
    Od: "WPI" <w...@e...org.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 11 Mar 2002 17:59:06 +0100, Wiesław Wronowicz
    > <w...@p...com> wklepał(-a):

    > Takoż i .NET nie jest rozwiązaniem przydatnym do wszystkiego, więc nie
    pisz
    > ogólników w stylu "będzie to dominująca platforma".

    Dominująca platforma w przypadku komputerów typu PC - a to jest 90% rynku -
    więc jest dominujaca. Napisałem to dlatego że aktualnie jest to nowość dla
    wszystkich, włącznie z profesjonalnymi programistami, więc za dwa lata gdy
    na pl.praca.oferowana będą ogloszenie doswiadczony programista NET - to
    każdy będzie mial najwyżej dwa lata doświadczenia. To jest szansa dla
    młodego człowieka.
    Chyba że bedą ogloszenia typu doświadczony (co najmniej 5 lat). ;)

    Wiesiek