PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sadzicie o posadzie rachmistrza ?!

  • 1. Data: 2002-03-11 20:52:36
    Temat: Co sadzicie o posadzie rachmistrza ?!
    Od: "Wonski" <m...@p...com>

    Dnia pięknego Thu, 07 Mar 2002 10:22:34 +0100, Krzysztof Krajewski
    <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl> napisałbył:

    >Z urzędem, biurokracją, zasiłkami (fe!), zbędnymi tonami zbędnych
    >dokumentów, kolejkami bezrobotnych czekających na pracę, której nie ma
    >w tychże urzędach.

    Nie ma, bo i upadek kraju jest znaczny. Ale oni nie zajmują się tylko
    pośrednictem pracym ale zarządzaniem bezrobotnymi, przydzielaniem
    zasiłków, regulowaniem spraw Ubezpieczenia Zdrowotnego itp...

    >W moim mieście w UP w pokoju gdzie rejestrują osoby pracuje chyba z 5
    >urzędników.

    Ale każda ma inne zadanie. Sprawa rejestracji to jedno...

    >Nadal twierdzę, że ogłoszenia w prasie są zdecydowanie tańsze niż
    >praca urzędników, a same urzędy pracy są zbyteczne, gdyż pracę dają
    >tylko nielicznym (np. urzędnikom).

    a) ludzie tak myślą i dlatego to się nie udaje. A ogłoszenia w prasie
    są do dupy. gazety sporo kosztują, nie bardzo wiadomo jakie kupować...
    Zbiorczy zestaw ofert to pomysł dobry, ale pracodawcy powinni
    współpracować z urzędami.

    b) po raz dwa tysiące pięćdziesiąty siódmy raz powtarzam, że UP nie
    zajmuje się WYŁACZNIE pośrednictwem pracy!

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-03-11 21:32:49
    Temat: Re: Co sadzicie o posadzie rachmistrza ?!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    czy ktos sie orientuje jakie sa w wawie widelki placowe dla PH w firmie FMCG
    pozdrawiam

    marek

  • 3. Data: 2002-03-12 08:23:13
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Pwiem Ci ze nie wiem czy angazownaie w cos takiego cos Ci da i czy
    dostaniesz ta prace - od mojego pracodawcy wiem ze w miescie w
    poludiono-wschodniej Polsce posady na rachmistrza sa juz dawno obsadzone
    przez znajomych znajomych faceta ktory sie tym zajmuje.. podejrzewam ze w
    innych miastach jest podobnie. Wiec jesli nie masz znajomosci w urzedzie, to
    i tak nie masz co liczyc.

  • 4. Data: 2002-03-12 09:20:39
    Od: "clodine" <c...@w...pl>

    BlueEagle napisal na pl.praca.dyskusje:

    >Szukam mlodej osoby, ktora skutecznie zdala egzaminy nostryfikacyjne i
    >oposcila nasz cudowny kraj, zarabia kupe kasiory i jest w stanie udzielic
    >jakichs wskazowek jak to zrobic.

    Nei trzeba robic nostryfikacji by opuscic nasz kraj etc.etc. Ba mozna u nas
    isc na uczelnie po ktorej w innychkrajach nei wymaga sie nsotryfikacji -
    tylko nie wiem czy to pomaga w zarabianiu "kupy kasiory".
    CO do wskazowe - trzeba myslec
    BB

  • 5. Data: 2002-03-15 18:46:52
    Od: Myszoor <m...@p...fm>

    zawsze można spróbować. jak stwierdzisz, że to nie dla ciebie to
    zrezygnujesz, mają wtedy rachmistrzy rezerwowych. Ale tak jak ktoś
    napisał znajomy znajomego czyli przyjaciele królika i królik.
    Najwięcej można zarobić na obszarze wiejskim, gdzie będzie jeszcze spis
    rolny. Za pracę wszczególnie trudnych warunkach przewidują podatek w
    wysokości 5% na dzień dzisiejszy - wszystko może się zmienić. A
    egzaminów nie ma jest tylko szkolenie, bo przecięż rachmistrz musi
    wiedzieć jak wypełniać te po.... druki. :)
    Pzdr. M.

  • 6. Data: 2002-03-15 21:33:22
    Od: "Krzysztof Kosminski" <k...@a...web.de>

    Użytkownik "Myszoor" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    . A
    egzaminów nie ma jest tylko szkolenie, bo przecięż rachmistrz musi
    wiedzieć jak wypełniać te po.... druki. :)

    No niekoniecznie.

    Warszawa Praga Płd - jest szkolenie zakonczone e g z a m i n e m.

    teoretycznie to ten egzamin ma m.in. decydowac o przyjeciu lub nie.

    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-03-15 22:48:15
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "Myszoor" napisal:

    > A egzaminów nie ma jest tylko szkolenie, bo przecięż
    > rachmistrz musi wiedzieć jak wypełniać te po.... druki. :)

    Prosze ludzi w blad nie wprowadzac. Sa kursy a po nich jak najbardziej
    jest egzamin. Wlasnie przede mna lezy kartka z terminami kiedy mam kursy i
    kiedy egzamin (w moim wypadku to tydzien po zakonczeniu kursow).

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

  • 8. Data: 2002-03-16 06:48:33
    Od: "rad" <s...@i...pl>

    Witam
    Nie wiem po co te kursy formularze są banalnie proste (www.stat.gov.pl) może
    będą uczyć jak pukać czy dzwonić?

    Radek

  • 9. Data: 2002-03-16 13:10:07
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "rad" napisal:
    > Witam

    Hej

    > Nie wiem po co te kursy formularze są banalnie
    > proste (www.stat.gov.pl) może będą uczyć jak pukać czy dzwonić?

    A moze jak rozmawiac z ludzmi? Niektore pytania moga naprawde zdenerwowac.
    A czego moga uczyc na tych kursach? Moze to samo co mialem na statystyce w
    zimowym semestrze - jak wypelniac, jakich znakow uzywac, jakich bledow sie
    spodziewac itp. Chociaz wlasciwie to powinno bardziej interesowac tych,
    ktorzy dane beda opracowywac. Moze wiec bedzie cos o prawodawstwie - na co
    mozna sobie pozwolic i czego mozna oczekiwac od ludzi z ktorymi przyjdzie
    rozmawiac.

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

  • 10. Data: 2002-03-18 20:24:56
    Od: Myszoor <m...@p...fm>

    > Prosze ludzi w blad nie wprowadzac. Sa kursy a po nich jak najbardziej
    > jest egzamin. Wlasnie przede mna lezy kartka z terminami kiedy mam kursy i
    > kiedy egzamin (w moim wypadku to tydzien po zakonczeniu kursow).

    nikogo nie wprowadzan w błąd, ale mogę nie wiedzieć, że np. u was są
    egazminy po szkoleniu!
    u mnie nie ma egzaminów. Po szkoleniu pracowników urzędu nie było
    egzanimów, no chyba, że za egzamin uważa się wypełnienie formularzy
    szkoleniowych, opo szkoleniu rachmistrzy też nie planuje sie egzaminów.
    M.