PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensja w dużych marketach

  • 11. Data: 2003-10-17 08:14:37
    Temat: Re: Pensja w dużych marketach
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > 1500 zł brutto to ile wychodzi netto?

    Linka podał Rafti.
    W jakim świecie Ty żyjesz? :)
    Ja jestem prawie po studiach i jeżeli utrafię jakąś robotę za 1500zł brutto,
    to będę naprawdę szczęśliwy. Inne aspiracje miałem 6 lat temu - teraz
    okazuje się, że 1000-1300zł na rękę to całkiem dobrze na początek. Na
    szczęście mam taki zawód, że mogę sobie dorabiać i będę to robił, ale wierz
    mi, że jakieś 50% mojego wydziału (geodezja) zaczyna właśnie od takich
    głodówkowych pensji + robótki na boku. A Ci, którzy zarabiają więcej po
    prostu nie pracują w zawodzie.
    Aha... spora część z tych 50% zarabia 1000zł brutto. I co Ty na to?

    Pozdrawiam,
    Habeck