PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensja w dużych marketach

  • 1. Data: 2003-10-14 08:52:46
    Temat: Pensja w dużych marketach
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    Znajomy idzie niedługo na rozmowę kwalifikacyjną do dużego
    meblowo-ogrodniczo-budowlanego sklepu (w typie Leroy-Merlin). Prosił, żebym
    dowiedział się jakie mogą być jego realne oczekiwania finansowe na stanowiku
    kierownik, lub zastępca kierownika jednego z działów w takim sklepie.

    Pozdrawiam i TIA,
    Habeck

    P.S. Nie zabijcie mnie za tendencyjne pytanie, okej... :)

  • 2. Data: 2003-10-14 10:17:32
    Temat: Re: Pensja w dużych marketach
    Od: "Edyta" <e...@p...pl>

    > kierownik, lub zastępca kierownika jednego z działów w takim sklepie.
    ogrodniczo-budowlany 1500-2000 zł (w zależności od doświadczenia)

    Pozdrawiam, Edyta

  • 3. Data: 2003-10-14 10:54:07
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > ogrodniczo-budowlany 1500-2000 zł (w zależności od doświadczenia)

    Mam nadzieję, że netto.
    Więc netto, czy brutto?

    Pozdrawiam,
    Habeck

  • 4. Data: 2003-10-14 20:00:16
    Od: wojtek <t...@w...myrealbox.com>

    > Mam nadzieję, że netto.
    > Więc netto, czy brutto?

    netto,wystarczy pomyśleć

  • 5. Data: 2003-10-14 21:03:03
    Temat: Odp: Pensja w dużych marketach
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    to teraz nie jest takie pewne...:)

  • 6. Data: 2003-10-15 06:16:45
    Od: "Edyta" <e...@p...pl>

    > Mam nadzieję, że netto.
    > Więc netto, czy brutto?
    oczywiście netto (na rękę).

    Edyta.

  • 7. Data: 2003-10-15 14:34:55
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > to teraz nie jest takie pewne...:)

    Ano nie jest pewne. Czasem człowiek jest zaskoczony jak mu mówią ile się
    zarabia. Cieszy się, że netto, ale zaraz słyszy, że to brutto. I wtedy
    trochę przykro się robi...

    Pozdrawiam,
    Habeck

  • 8. Data: 2003-10-15 14:35:15
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > oczywiście netto (na rękę).

    Dzięki Edyto.

    Habeck

  • 9. Data: 2003-10-16 12:19:08
    Od: wojtek <t...@w...myrealbox.com>

    Użytkownik Habeck napisał:

    > Ano nie jest pewne. Czasem człowiek jest zaskoczony jak mu mówią ile się
    > zarabia. Cieszy się, że netto, ale zaraz słyszy, że to brutto. I wtedy
    > trochę przykro się robi...

    1500 zł brutto to ile wychodzi netto?

  • 10. Data: 2003-10-16 12:45:17
    Od: Rafti <r...@W...go2.pl>