PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Deutsche Banku › PYTANIA DO "DARIO"
  • Data: 2006-07-10 17:09:23
    Temat: PYTANIA DO "DARIO"
    Od: "piotr" <p...@k...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widze, ze dyskusja w zadanym przeze mnie watku, spadla na 'faszystowskie'
    tory...

    Ja slyszalem od osoby ktora pracuje w DB Polska, ze brak premii ale jest
    nagroda roczna.
    Zastanawiaja mnie takie rzeczy jak:

    1. Czy to praca takze w weekendy?
    2. W jakich systemach bankowych tam sie pracuje, moze wczesniej bym sobie
    cos na ich temat poczytal
    3. Cos mowili o wyjazdach na okres 'transition' do Czech/Wegier - sa one
    lepiej jakos platne?
    4. Jesli dadza mi jak mowisz 2000 (z tego co slyszalem to taka stawka
    brutto jest mozliwa na poczatek) ile i czy w ogole moge sie +/- spodziewac
    po
    przedluzeniu umowy podwyzki?
    5. Jakie sa szanse statystycznie na przedluzenie umowy 3-mies. probnej na
    dalsza (w tym przyp. na nieokreslony)?