PracaGrupypl.praca.dyskusje › wolna sobota i szkolenie

  • 1. Data: 2003-10-07 19:51:56
    Temat: wolna sobota i szkolenie
    Od: "Quit" <q...@p...dowyciecia.onet.pl>

    Pracownik ma wolna sobote, bo tak wynika z rozkladu czsu pracy i teraz....
    .....w sobote jest szkolenie, na ktore chce tego pracownika wyslac.....
    Szkolenie jest poza miejscem zamieszkania i nawet poza siedziba firmy -
    prawdopodobnie pracownik dostanie delegacje, bo pojedzie swoim prywatnym
    autem
    Pytanie brzmi:
    Czy pracownikowi oprocz zwrotu kosztow przejazdu i 1/2 diety (szkolenie i
    droga w obie strony zamkna sie w 8 godzinach), powinno sie wyplacic
    wynagrodzenie z tytulu nadgodzin jako, ze dzien szkolenia (sobota) jest jego
    dniem wolnym od pracy? Interesuje mnie kwestia "zgodnosci z prawem" takiej
    sytuacji, a nie dywagacje na temat, ze np. pracownik powinien sie cieszyc,
    ze mu pracodawca szkolenie funduje i nie kaze lojalki podpisywac.

    Pozdrawiam
    Quit

  • 2. Data: 2003-10-07 20:34:04
    Temat: Re: wolna sobota i szkolenie
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    heh.. mi nikt nigdy nie zapłacił za takie coś nawet delegacji, a najeździłem
    się sporo. Na szkolenia, spotkania pracowe itd itp. Bardzo często w soboty i
    niedziele, po pracy.
    Wszystko co dostałem, to zwrot kosztów przejazdu i czasem jakiś tam papierek
    że byłem gdzieś w jakimś czasie.

    Nie przejmuj się to tzw. nowomoda. W tygodniu pracujesz, w weekendy masz
    "zabawy" pracowe, a na rodzine czasu brak. niestety

  • 3. Data: 2003-10-08 22:10:15
    Od: "Quit" <q...@p...dowyciecia.onet.pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przejmuj się to tzw. nowomoda. W tygodniu pracujesz, w weekendy masz
    > "zabawy" pracowe, a na rodzine czasu brak. niestety

    Lepsza taka odpoweidz niz zadna, chodz przyznam, ze liczylam na podpowiedz
    ze strorny fachowcow...
    Mimo to, dziekuje
    Quit