PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...

  • 11. Data: 2002-04-29 13:05:31
    Temat: Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    > I nie musial ich tworzyc, bo oni juz od dawna istnieli w tym kraju w
    formach
    > przetrwalnikowych.

    taaak? a gdzie byłeś jak w Polsce była "prywatyzacja"? gazeta nie czytasz
    człowieku?

    Na razie nie wymyslono niczego lepszego od kapitalizmu w
    > dziedzinie gospodarki.

    Tu się akurat zgodzę

    Pod warunkiem, ze to kapitalizm w czystej formie, a
    > nie to, co mamy w tej chwili. Teraz podstawa, to przeksztalcenie ustroju
    > panstwa w ustroj w pelni kapitalityczny.

    Mam poważne wątpliwości-coś takiego jak wolna ręka rynku nie istnieje -
    przykład Stany Zjednoczone w latach międzywojennych

    Niemniej zwiazki i politycy
    > "rzadza" (razem z Krolewskim). :o(

    Jest to pewna choroba: polityka i biznes

    > A kumpel musi tam pracowac? Ktos go zmusza? Jezeli mu sie nie podoba,
    > przeciez moze w kazdej chwili odejsc (po wygasnieciu okresu
    wypowiedzenia).

    Bo polski rynek pracy wygląda tak, iż albo poszedłby na bezrobocie, albo
    robił u innego "biznesmena" za 800PLN

    sebur

  • 12. Data: 2002-04-29 13:08:00
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    Użytkownik "sebur" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Która nie wystarcza na opłacenie mieszkania

    Widac jest nie dosc dobry/za malo pracuje/nie chce tego (swojej sytuacji
    materialnej) zmienic/nie chce sie doksztalcac/nie chce i nie szuka
    mozliwosci awansu/podniesienia statusu (niepotrzebne skreslic). Albo w druga
    strone: mieszka w za duzym/za drogim mieszkaniu. Generalnie dobrze mu z tym.

    > Nasuwa mi się takie skojarzenie:
    <ciach!>
    Mozesz mi wytlumaczyc, dlaczego reprezentujesz postawe roszczeniowa?
    Dlaczego uwazasz, ze Tobie sie nalezy? Dlaczego sam nie zrobisz czegos, zeby
    poprawic swoj status? Probowales kiedys samodzielnie prowadzic dzialalnosc?

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 13. Data: 2002-04-29 13:17:03
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    > I nie musial ich tworzyc, bo oni juz od dawna istnieli w tym kraju w
    formach
    > przetrwalnikowych.
    Nie mam tu na myśli kapitalistów posiadających sklepik osiedlowy, bo ich
    sytuacja w chwili obecnej jest równie żałosna jak większości Polaków
    Mam na myśli ludzi, którzy z niczego dorobili się majątków w bardzo pokrętny
    sposób (polska prywatyzacja, przemyt, przetargi rządowe itp)
    Politycy-łapówkowicze (gdzie oficjalnie zarabia 12tyś zł a ratę za willę
    płaci 15tyś-a on zarabia 12 tyś razem z żoną)
    Albo tych gamoni z rady polityki pieniężnej-jak się buntowali że za 40tyś zł
    nie będą pracować
    Jak nie to nie-krzyż im na drogę
    sebur
    sebur

  • 14. Data: 2002-04-29 13:17:16
    Od: "Silnia" <m...@r...com.pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ...wielu z nich pod płaszczykiem dekoniunktury zwalnia i obniza zarobki,
    aby
    > samemu wziąć więcej do kieszeni. Wielu z nich w tym okresie osiąga
    > nadspodziewane zyski, ale zdziarają ostatnią skórę ze zwykłych szarych
    ludzi,
    > by napchać swoje bebechy ich krwią.
    > Pamiętaj: pracodawca będąc miłym i dobrym, już myśli jak Cię wykorzystać -
    > HIENY !!!
    >

    > --

    Dlaczego sam nie zostałeś pracodawcą, skoro oni mają tak dobrze?

  • 15. Data: 2002-04-29 13:17:59
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    > taaak? a gdzie byłeś jak w Polsce była "prywatyzacja"? gazeta nie czytasz
    > człowieku?

    Czytam codziennie. W latach 90 bylem caly czas w Polsce. Niestety w procesie
    prywatyzacji nie moglem uczestniczyc ze wzgledu na wiek... Niestety (albo na
    szczescie) jestem dosc mlody.
    A co? Nie udalo Ci sie? Sprzedali twoj zaklad?

    > Tu się akurat zgodzę

    Ciesze sie.

    > Mam poważne wątpliwości-coś takiego jak wolna ręka rynku nie istnieje -
    > przykład Stany Zjednoczone w latach międzywojennych

    Oj, nie zgodze sie. Cos takiego jak wolna reka rynku istnieje - chocby Stany
    Zjednoczone dzisiaj.

    > Jest to pewna choroba: polityka i biznes

    Polaczenie tych dwoch sfer jest chore. Chociaz dla mnei sama polityka jest
    chora.
    :o)

    > Bo polski rynek pracy wygląda tak, iż albo poszedłby na bezrobocie, albo
    > robił u innego "biznesmena" za 800PLN

    No wiec powinien cieszyc sie, ze ma prace i to nie za 800, a za 1000
    zlotych.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 16. Data: 2002-04-29 13:26:33
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    > Dlaczego sam nie zostałeś pracodawcą, skoro oni mają tak dobrze?

    Do rozkręcenia jakiegolwiek interesu trzeba mieć jakiś kapitał
    Skoro pracodowacom jest tak źle, to skąd wzięły się niewyobrażalne majątki
    powstałe w ciągu 3 lat?skoro np w Stanach (uznanych przez niektóre osoby,
    jako miejsce do zrobienia kariery i pieniędzy) właściciele dorabiali się
    ciężką pracą latami, zaczynali od prac w garażu a teraz ich dzieci prowadzą
    rodzinny interes i wszystko jest OK.
    U nas to musi być raj na ziemi bo można zarobić fortunę w 3 lata.
    Pewnie zaraz się rozlegną głosy o przedsiębiorczości, cięzkiej pracy itp
    sebur

  • 17. Data: 2002-04-29 14:04:58
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    > Do rozkręcenia jakiegolwiek interesu trzeba mieć jakiś kapitał
    <ciach!>

    Wystarczy niewielki. 200 zlotych chyba masz...

    Ech, sebur, sebur. Dlaczego robisz z siebie ofiare, zamiast zaczac dzialac
    na wlasna reke i przestac narzekac?

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 18. Data: 2002-04-29 14:07:29
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    Użytkownik "Aguirre" <-...@t...pl> napisał w wiadomości

    > To chyba oczywiste - y...@p...onet.pl jest _uczciwym_
    > człowiekiem a nie jakimś cwaniakiem czy prywaciarzem.
    > Aby zostać pracodawcą należy nie mieć serca i sumienia oraz
    > posiadać zgniłą, kapitalistyczno-burżuazyjną moralność.
    > Kandydat na pracodawcę musi być wyjątkowym szubrawcem
    > i mieć do tego skłonności sadystyczne aby z upodobaniem
    > napełniać swe bebechy krwią robotniczo-buraczanego proletaryatu.

    :o)))

    > Aguirre.

    Fan Armii? :o)

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 19. Data: 2002-04-29 14:08:29
    Od: "Aguirre" <-...@t...pl>

  • 20. Data: 2002-04-29 15:25:59
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

    > Albo tych gamoni z rady polityki pieniężnej-jak się buntowali że za 40tyś zł
    > nie będą pracować
    > Jak nie to nie-krzyż im na drogę

    Dlaczego chcesz inne zasady stosowac do siebie a inne do innych ludzi.
    Umowe o prace maja na tyle i dlaczego by mieli zarabiac mniej?
    Wypowiedz im ta umowe i zaproponuj mniej. Jak nie beda chcieli to do zwolnienia.

    mat