PracaGrupypl.praca.dyskusje › Porozumienie stron a zasilek

  • 1. Data: 2002-04-28 18:12:02
    Temat: Porozumienie stron a zasilek
    Od: "Koszak" <a...@n...hoga.pl>

    Czy przy odejsciu z pracy za POROZUMIENIEM STRON moge zglosic sie do RUP i
    czy dostane zasilek (slyszalem, ze dopiero po 3 miesiacach od zwolnienia).

    Koszak

  • 2. Data: 2002-04-29 17:44:29
    Temat: Odp: Porozumienie stron a zasilek
    Od: "rafal" <l...@g...pl>

    Cze! niestety to prawda, jak odejdziesz za porozumieniem stron dostaniesz
    zasiłek po 3 miesiącach i tylko na 4 mies. Wiec lepiej jesli pracodawca cie
    zwolni podajac jakis nieszkodliwy dla ciebie powod, np redukcje etatow!
    Użytkownik Koszak <a...@n...hoga.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aahe0f$bu1$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-04-30 09:48:20
    Temat: Re: Porozumienie stron a zasilek
    Od: " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    rafal <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zwolni podajac jakis nieszkodliwy dla ciebie powod, np redukcje etatow!

    Wszystko ma swoje wady i zalety. Jeśli zostaniesz zwolniony, to dostaniesz
    zasiłek, ale takie zwolnienie fatalnie wygląda w papierach i pogorszy twoją
    szansę podczas szukania nowej pracy.

    Jeśli odejdziesz za porozumieniem stron, to masz problem z zasiłkiem, ale
    lepiej to wygląda w papierach. Zawsze możesz powiedzieć, że odszedłeś
    dobrowolnie, bo przestałeś się rozwijać zawodowo i szukasz nowych wyzwań.
    Pracodawcy lubią takie bajery.

  • 4. Data: 2002-04-30 22:15:24
    Od: "Koszak" <a...@n...hoga.pl>

    Dzieki wszystkim za odpowiedz
    Koszak

  • 5. Data: 2002-07-18 12:04:13
    Od: Marcin Lesiak <m...@c...pl>

    Nie do ko?ca to jast tak. Jeœli zwolni? Ci? zaporozumieniem stron i w
    œwiadectwie pracy powo?aj?si? na dziennik ustaw (zwi?zany jest z berrobociem)-
    nie stety nie pami?tam numeru, ale pracodawca powinien wiedzieae- to dostaniesz
    zasi?ek na zasadach zwolnienia za wypowiedzeniem czyli od razu i na rok.
    Sprawdzi?em w poœredniaku i uprawnika, a wogóle to sam by?em tak zwalniany wi?c
    wiem.
    Pozdrawiam Marcin

    Koszak napisa?(a):

  • 6. Data: 2002-07-18 12:08:42
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    Zasilek zwiazany z bezrobociem zalezy miedzy innymi od stopy bezrobocia w
    danym wojewodztwie. Normalnie przyznawany jest tylko na 6 miesiecy, ale
    jesli w danym wojewodztwie stopa bezrobocia jest wyzsza niz srednia stopa
    bezrobocia z poprzedniego miesiaca to wtedy zasilek jest na rok z tego co
    wiem.

    Magda