PracaGrupypl.praca.szukana › PRACA PRZEZ INTERNET

  • 1. Data: 2005-01-11 14:27:59
    Temat: PRACA PRZEZ INTERNET
    Od: "worker07" <w...@o...pl>

    Witam!!!
    Mam wam do zaoferowania prace przez internet. Polega ona na wysylaniu i
    odbieraniu e-maili. Sam pracuje w ten sposob i powiem wam szczerze ze sie
    oplaca ja zarabiam ok 200 zl tygodniowo. Siedze w tym niedlugo bo dopiero 3
    tyg, ale oplaca sie. Na poczatku sie wachalem ale teraz moge powiedziec ze
    warto bylo. Jak chcielibyscie wiecej szczegulow to piszcie. Na wszystkie
    pytania postaram sie odpowiedziec. Moj email w...@o...pl
    Pozdrawiam wszystkich!!!!

  • 2. Data: 2005-01-11 14:43:36
    Temat: Re: PRACA PRZEZ INTERNET
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    worker07 napisał był:

> [...]
    > odbieraniu e-maili. Sam pracuje w ten sposob i powiem wam szczerze ze sie
    > oplaca ja zarabiam ok 200 zl tygodniowo.

    A ja zarabiam w ten sposób 200 tysięcy. Cienki jesteś, ale się wyrobisz (jak
    dobre ciasto).

    Zresztą co mi tam, skoro nikt tego nie sprawdzi to Ci powiem, że zarabiam w
    ten sposób 200 milionów dziennie. A co mi tam...

    > Siedze w tym niedlugo bo dopiero 3
    > tyg, ale oplaca sie.

    Jasne. Opłaca się. Kogo ty chcesz nabrać?

    > Na poczatku sie wachalem ale teraz moge powiedziec ze
    > warto bylo. Jak chcielibyscie wiecej szczegulow to piszcie.

    A szczegóły to... handelek raportami? Zresztą napisałem do Ciebie z innego
    e-maila więc zaraz będę wiedział na czym to naciągactwo polega :]

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź