PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA!!!

  • 1. Data: 2005-11-03 12:06:04
    Temat: PRACA!!!
    Od: "Piotr" <m...@o...pl>

    SZUKASZ PRACY W DOMU, CHCESZ SKUTECZNIE ZARABIAc srednio 500 zł tygodniowo
    za pomoca internetu,wyslij e-maila na adres:
    (m...@o...pl)

  • 2. Data: 2005-11-03 14:24:27
    Temat: Re: PRACA!!!
    Od: delta9 <m...@i...pl>

    Piotr napisał(a):
    > SZUKASZ PRACY W DOMU, CHCESZ SKUTECZNIE ZARABIAc srednio 500 zł tygodniowo
    > za pomoca internetu,wyslij e-maila na adres:
    > (m...@o...pl)

    jelenia szukac to do lasu kolego

  • 3. Data: 2005-11-03 16:38:11
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "Piotr" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > SZUKASZ PRACY W DOMU, CHCESZ SKUTECZNIE ZARABIAc srednio 500 zł tygodniowo
    > za pomoca internetu,wyslij e-maila na adres:
    > (m...@o...pl)

    Widzę, że kolega mnie wyręczył - ponoć roboty łapią już pojedyńczo wpisane
    adresy, nie musze floodować ;)

  • 4. Data: 2005-11-04 12:22:44
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > SZUKASZ PRACY W DOMU, CHCESZ SKUTECZNIE ZARABIAc srednio 500 zł tygodniowo
    > za pomoca internetu,wyslij e-maila na adres:
    > (m...@o...pl)

    No niech zgadne ze chodzi o Multi Level Marketing ?
    Mysle sie?

    pozdr.

  • 5. Data: 2005-11-04 13:23:20
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    rs napisał(a):
    > Użytkownik "Piotr" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No niech zgadne ze chodzi o Multi Level Marketing ?
    > Mysle sie?
    Tu chodzi o guerilla marketing, z tym, że w odróżnieniu od prawdziwego
    guerilla, ten jest robiony partyzanckimi metodami spamowania Bogu ducha
    winnych ludzi.

    A już 10 lat temu ludzie doszli do wniosku, że masowy spam w skrzynkach
    pocztowych jest debilny i zaczęli przechodzić na bazy danych i marketig
    dedykowany.

    A tu np. post kolegi Piotra czyta dziadek, który wczoraj dostal eksmisję
    albo rodzinka, której spłonęło mieszkanie albo ktoś, kto zarabia
    dziennie 500000 za pomocą internetu albo rodzic, który kombinuje, jak
    ograniczyć dzieciom możliwość wchodzenia na zakazane strony albo
    dziecko, które już w tamtym miesiącu nabiło rodzicom rachunki na kilka
    tysięcy albo .. albo... albo...

    Ale tego spamerzy nie kumają...

    podr.
    m.