PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak nie być skoczkiem

  • 1. Data: 2004-01-23 12:53:27
    Temat: Jak nie być skoczkiem
    Od: "poszukujący_pracy" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam w życiorysie 2 b.krótkie okresy pracy: 1- i 3-miesięczny. Mądrzy ludzie
    radzą, żeby pomijać takowe w CV, bo wygląda na to, że jestem "skoczkiem" i w
    następnej pracy miejsca długo nie zagrzeję. OK, pominąć mogę, ale co wtedy z
    brakiem ciągłości zatrudnienia? Mówić o tym, czy nie mówić, jak zapytają na
    rozmowie kwalifikacyjnej? Ma ktoś jakieś doświadczenia? A może jest na
    grupie ktoś z HR? Proszę o odpowiedź, innych to może zainteresować.

  • 2. Data: 2004-01-23 13:05:31
    Temat: Re: Jak nie być skoczkiem
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    > rozmowie kwalifikacyjnej? Ma ktoś jakieś doświadczenia? A może jest na
    > grupie ktoś z HR? Proszę o odpowiedź, innych to może zainteresować.

    powiesz ze miales prace dorywcza, niestala itp.
    jesli ty sam sie zwolniles to mysle ze mozesz powiedziec prawde - praca jak
    sie okazalo ci nie odpowiadala itp. okres probny jest zarowno dla pracownika
    jak i pracodawcy, aby obie strony upewnily sie ze im pasuje wspolpraca.

    wojtek