PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT 37 +uczeń

  • 1. Data: 2003-03-07 10:46:16
    Temat: PIT 37 +uczeń
    Od: "JLR" <j...@w...pl>

    Kochani prawdopodobnie tematy podatków były już przerabiane, ale jakoś nie
    mogę zanleżć podpowiedzi w nastepującej kwestii.
    1. Uczeń liceum wieczorowego wpłaca na rachunek bankowy składkę na tzw. Radę
    Słuchaczy - czy składka taka traktowana jest jako darowizna i można ją
    odliczyć w zeznaniu podatkowym?
    2. Dziecko pracuje, ale zarabia niewiele, bedzię się rozliczło PIT 37 i
    pytanie: czy opłatę za studia dziecka - uczelnia prywatna - może odliczyć
    sobie w zezaniu podatkowym rodzic, czy musi zrobic to dziecko?
    De facto - rodzic ponosi koszty nauki w prywatnej szkole wyższej.
    Pozdrawiam JR

  • 2. Data: 2003-03-07 16:12:04
    Temat: Re: PIT 37 +uczeń
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Mar 2003 11:46:16 +0100, "JLR" <j...@w...pl> wklepał(-a):

    >Kochani prawdopodobnie tematy podatków były już przerabiane, ale jakoś nie
    >mogę zanleżć podpowiedzi w nastepującej kwestii.

    NTG
    -->> pl.soc.prawo.podatki

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/