PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zarabiać?

  • 1. Data: 2003-03-06 21:42:17
    Temat: Jak zarabiać?
    Od: "sproket" <s...@N...gazeta.pl>

    Jak zarabiać mając maleńkie dziecko w domu? Jestem na wychowawczym, ale nie
    mogę wracac do pracy, bo wiem, ze mnie zwolnią...Z drugiej strony nie moge
    zostawić dziecka z kimś innym. Pomóżcie!

  • 2. Data: 2003-03-07 07:26:42
    Temat: Re: Jak zarabiać?
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "sproket" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogę wracac do pracy, bo wiem, ze mnie zwolnią...Z drugiej strony nie moge
    > zostawić dziecka z kimś innym. Pomóżcie!

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    a) prace chałupnicze
    b) telepraca

  • 3. Data: 2003-03-07 07:58:12
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "sproket" <s...@N...gazeta.pl> writes:

    > Jak zarabiać mając maleńkie dziecko w domu? Jestem na wychowawczym, ale nie
    > mogę wracac do pracy, bo wiem, ze mnie zwolnią...Z drugiej strony nie moge
    > zostawić dziecka z kimś innym. Pomóżcie!

    a umiesz robic cos, co moglabys wykonywac w domu?

    btw: czy z powyzszego wynika, ze chcesz byc dalej na wychowawczym,
    pobierac swiadczenia a pracowac na czarno?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2003-03-07 08:10:56
    Od: "Paweł Przybyła" <p...@c...pl>

    Możesz podjąć pracę na 1/2 etatu (w tej lub innej firmie) i nadal otrzymywać
    pieniądze za wychowawczy - na pewno tak jest jeżeli za urlop wychowawczy
    płaci ZUS. Nie wiem jak jest jeżeli płaci pracodawca.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2003-03-07 08:37:40
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    sproket <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jak zarabiać mając maleńkie dziecko w domu? Jestem na wychowawczym, ale nie
    > mogę wracac do pracy, bo wiem, ze mnie zwolnią...Z drugiej strony nie moge
    > zostawić dziecka z kimś innym. Pomóżcie!

    Składać długopisy? Kleić koperty?

    A serio, jakbyś cokolwiek o sobie napisała, np. co umiesz robić, to byłoby
    łatwiej coś podpowiedzieć.

    JoP

  • 6. Data: 2003-03-07 08:54:51
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    > mogę wracac do pracy, bo wiem, ze mnie zwolnią...Z drugiej strony nie moge
    > zostawić dziecka z kimś innym. Pomóżcie!

    Jak masz kompa to możesz przepisywać teksty, rysować, tłumaczyć, pisać
    programy. Wiem, że łatwo powiedzieć ale próbować trzeba.

  • 7. Data: 2003-03-07 11:26:04
    Temat: Odp: Jak zarabiać?
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b49lok$spg$...@i...gazeta.pl...
    > sproket <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    >
    > Składać długopisy? Kleić koperty?

    Nikomu nie proponuj składania długopisów i klejenia kopert
    bo są to tylko metody " na chałupnictwo " oszukiwania zdesperowanych i
    biednych ludzi w potrzebie . Prokuratury nie chcą tych przestępstw ścigać
    ze względu na niską szkodliwość społeczną pojedynczego oszukanego
    człowieka (zwykle od 30 do 80 zł ) . Taki oszukany jeszcze wstydzi się
    przyznać do swojej naiwności i głupoty a oszust właśnie żeruje na tym .
    Nie ma tego typu prac bo robią to maszyny automaty .

  • 8. Data: 2003-03-07 11:34:29
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl-USUN_PRZY_ODPOWIADANIU>

    sproket <s...@N...gazeta.pl> zapodal(-a):

    > Jak zarabiać mając maleńkie dziecko w domu? Jestem na wychowawczym,
    > ale nie mogę wracac do pracy, bo wiem, ze mnie zwolnią...Z drugiej
    > strony nie moge zostawić dziecka z kimś innym. Pomóżcie!

    No... praca zdalna ;-P
    Nie piszesz w czym sie specjalizujesz - strony internetowe, bazy danych,
    programowanie...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 9. Data: 2003-03-07 12:49:39
    Od: No Name <v...@w...pl>

    On 3/6/2003 10:42 PM, sproket wrote:
    > Jak zarabiać mając maleńkie dziecko w domu? Jestem na wychowawczym, ale nie
    > mogę wracac do pracy, bo wiem, ze mnie zwolnią...Z drugiej strony nie moge
    > zostawić dziecka z kimś innym. Pomóżcie!

    Może ktoś powierzyłby swoje dziecko do opieki - miałabyś wtedy
    miniprzedszkole.

  • 10. Data: 2003-03-07 14:09:48
    Temat: Re: Odp: Jak zarabiać?
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    bubu <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > >
    > Nikomu nie proponuj składania długopisów i klejenia kopert
    > bo są to tylko metody " na chałupnictwo " oszukiwania zdesperowanych i

    Jest takie powiedzonko "niektórzy nie rozpoznają ironii...". A jak myślisz,
    dlaczego następne zdanie zaczynało się od "A serio"?

    JoP