PracaGrupypl.praca.dyskusje › PENTOR i moj dylemat .

  • 1. Data: 2005-05-03 20:42:27
    Temat: PENTOR i moj dylemat .
    Od: "Telin" <t...@o...pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów może mi cos podpowiedzieć w kwestii
    ewentualnej pracy jako ankieter dla tej firmy ?
    --
    ++++++++++++++++++
    Miłość to taki stan ducha kiedy się słucha choć nie chce się słuchać

  • 2. Data: 2005-05-04 04:13:59
    Temat: Re: PENTOR i moj dylemat .
    Od: alicja <a...@g...pl>

    Telin wrote:

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów może mi cos podpowiedzieć w kwestii
    > ewentualnej pracy jako ankieter dla tej firmy ?

    coś już o tej firmie było na grupie. jak poszukasz to znajdziesz.
    w skrócie - najgorsze warunki płacowe. najniższe stawki z wszystkich
    firm badania rynku.
    ale mają 2 plusy
    - szybko i w terminie płacą (niestety mało)
    - przyjmują pracowników bez doświadczenia.

    zatem popracuj u nich miesiąc, zdobądź dośwaidczenie (miesiąc wystarczy)
    i staraj się o pracę u konkurencji