PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co dalej...?

  • 1. Data: 2005-05-03 19:58:06
    Temat: Co dalej...?
    Od: "Mims" <s...@p...com>

    Witam,
    Sprawa wygląda tak - ukończone studia, wydział mechaniczny na politechnice
    gdańskiej, odbyte przeszkolenie wojakowe (czyli spr ;-) i ...
    wlasnie - i tu nastąpił 4 letni okres szukania pracy _W_ZAWODZIE_ -
    połączony z dorywczą (umowa zlecenie) pracą - na przetrwanie -
    umożliwiającej jednak całkeim dobre przetrwanie - niestety, niepołączone z
    inweestowaniem w siebie ( zadne szkolenia czy jezyki...)
    . w końcu udało się znaleźć pracę w zawodzie, ale... marne grosze, umowa na
    2 lata - i psychiczne wypalanie - kierownicze stanowsko, ale ludzie hmm,
    nie_za_bardzo_biegli, odpowiadanie za rzeczy przerz siebie niezawinione, ale
    niedoudowodnienia ze jest sie niewinnym etc. A poza pracą - w sumie zero
    mozliwości - czasowych- bo praca albo do popoludnia, albo do sordka nocy - 6
    dni w tygodniu, i finansowych - na sasamoroozwooj - jakkoliwkek to
    rozumiec.
    I pytanie brzmi - zeby zaciskac i ile da rade ciągnąć co jest - bo zawsze to
    jakies doswiadczenie i szukac dalej czegos _po_zawodzie, czy tez zmienic
    branze, bo w tym wieku (31 lat) to z roku na rok tylko juz gorzej byc moze -
    zwłąszcza z mizernym doswiadczeniem? a moze wogoole zmienic miejsce
    zamieszkania?
    Jakies sugestie? dodam jeszcze, ze region, to trójmiasto i okolice.
    Pozdrawiam
    Michau

  • 2. Data: 2005-05-10 13:35:38
    Temat: Re: Co dalej...?
    Od: "Gadzina" <g...@n...og2.pl>

> [...]
    moze -
    > zwłąszcza z mizernym doswiadczeniem? a moze wogoole zmienic miejsce

    Chlaśnij se żyły.

  • 3. Data: 2005-05-10 13:45:27
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Sprawa wygląda tak - ukończone studia, wydział mechaniczny na politechnice
    > gdańskiej, odbyte przeszkolenie wojakowe (czyli spr ;-) i ...
    > wlasnie - i tu nastąpił 4 letni okres szukania pracy _W_ZAWODZIE_ -
    I to był największy błąd życiowy będziesz teraz do końca życia pokutował!
    Ale ja bym zrobił tak: odkiblował te 2 lata i
    1) znasz dobrze angielski - wyjechał do UK robić w ZAWODZIE.
    2) nie znasz angielskiego - przyłączam się do poprzednika, chlaśnij se żyły.
    --