PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kurier rowerowy

  • 1. Data: 2005-05-03 19:25:39
    Temat: Kurier rowerowy
    Od: JokerPik <j...@t...pl>

    Witam wszystkich,

    Bardzo proszę o opinie osób, które pracowały kiedykolwiek jako kurierzy
    rowerowi.
    Chodzi mi o odpowiedzi na podstawowe pytania:
    1. Czy warto? Ile można zarobić?
    2. Z jaką firmą nawiązać współpracę?
    3. Czego się wystrzegać? A może - jakich firm się wystrzegać?

    Pozdrawiam wszystkich!
    == == == == == ==
    Be Free...
    == == == == == ==

  • 2. Data: 2005-05-04 11:58:39
    Temat: Re: Kurier rowerowy
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Jako kurier nie pracowałam ale mam znajomego który tak pracuje. Zarabia
    około 1000 zl, pracuje dla prywatnej firmy - czyli jak cos trzeba gdzies
    zawiesc to jedzie i dostarcza. Duzy minus to to ze szefostwo oczywiscie dupy
    ruszyc nie moze i wysyła go po fajki, gazety i np. cos do zarcia. A to juz
    nie sa firmowe ale prywatne sprawy.

  • 3. Data: 2005-05-04 19:14:34
    Od: Michał <m...@s...net>

    JokerPik wrote:
> [...]
    > 1. Czy warto? Ile można zarobić?
    > 2. Z jaką firmą nawiązać współpracę?
    > 3. Czego się wystrzegać? A może - jakich firm się wystrzegać?

    archiwum pl.rec.rowery:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&group=pl.re
    c.rowery

    --
    mgl

  • 4. Data: 2005-05-04 20:49:00
    Od: JokerPik <j...@t...pl>

    Michał wrote:

    > archiwum pl.rec.rowery:
    > http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&group=pl.re
    c.rowery

    Tak, od tego zacząłem, ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania.
    Mam zatem prośbę do kurierów z W-wy: jeśli znajdziecie trochę czasu i
    ochoty, opiszcie swoje wrażenia ze współpracy z różnymi firmami kurierskimi
    (na forum, albo na priv). Czytałem o płatnych kursach (bodajże w Stolicy),
    ale chętnie też dowiedziałbym się np. z jaką firmą warto nawiązać
    współpracę, a jaką omijać szerokim łukiem i dlaczego??

    Z góry dziękuję!

    #JP

    --
    Be Free...